چند توصیه‌ تابستانی

اشتراک گذاری :

فصل تابستان در عین حال که بسیاری را به فعالیت در فضای آزاد ترغیب می‌کند اما در این ماه‌های گرم همواره باید نکاتی را برای حفظ سلامتی رعایت کرد.

معمولا تابستان فصل مناسبی برای رفتن به فضاهای سبز و پارک‌ها و بازی و ورزش و فعالیت بدنی است اما به دلیل گرم بودن هوا، رعایت برخی نکات در این شرایط ضروری است.

سایت هلث‌دی‌نیوز به نقل از «انستیتو ملی دیابت و بیماری‌های گوارشی و کلیوی» در آمریکا چند توصیه سلامتی برای فصل تابستان ارائه کرده که به شرح زیر است:

– می‌توانید ورزش‌هایی که با آب سروکار دارند مثل شنا کردن را انتخاب کنید یا برای پیاده‌روی به یک باغ‌وحش،‌ موزه یا آکواریوم بروید.

– اگر هوای بیرون برای ورزش کردن خیلی گرم است می‌توانید با تماشای DVDهای ورزشی در خانه به تمرینات خود ادامه دهید.

– برای پیاده‌روی صبح خیلی زود که هنوز هوا گرم نشده، بهترین موقع است. همچنین در این فصل از سال مصرف حجم بیشتر مایعات در طول روز ضروری است.

– به برنامه ورزشی روزانه خود فعالیت‌های تقویت‌کننده عضلات و وزنه‌ زدن را نیز اضافه کنید.

– می‌توانید با درست کردن یک باغچه کوچک و خانگی در حیات خلوت منزل‌ خود هم موادغذایی سالم تهیه کنید، هم فعالیت بدنی مفیدی داشته باشید و هم سرگرمی خوب و لذت‌بخشی برای خود فراهم نمایید.

– تعطیلات آخر هفته به همراه خانواده به پارک یا پیاده‌روی بعدازظهر بروید یا از بازی‌های دسته‌جمعی در فضای سبز لذت ببرید.

– از فروشگاه‌های محلی موادغذایی تازه و مطمئن تهیه کنید.

– مثل همیشه در تابستان نیز مصرف موادغذایی سالم و مغذی مانند ماهی،‌ مغزها و دانه‌ها، لبنیات کم‌چرب و غلات سبوس‌دار را فراموش نکنید.

 

منبع: ایسنا

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ماجرای جالب و عجیب سفر روحانی به غرب تهران

چ مه 13 , 2015
به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – چند باری می‌شود که سفر رئیس جمهور لغو و جابجا می‌شود. این سفر به کره ماه یا یک سرزمین دور نیست بلکه فقط و فقط به غرب تهران است. دولت قبلی هزار اشکال داشت اما در اینگونه موارد سریع و پرکار بود […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...