چه توافق بشود یا نشود،منتقد،موافق،مخالف یا معترض،اول متحدیم

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – در پی تغییر رویکرد دولت روحانی پس از دولت قبل به سمت مذاکرات از نوع سازش بیشتر و امتیاز دهی بیشتر ، این نوع عملکرد مخالفانی پیدا کرد و به تبع این مخالفان موافقان این نوع عملکرد هم به صحنه آمدند و از فکر خودشان به هر نحو دفاع می کنند.

مسایل حساس و مهمی که در این مدت پیش آمد عده ای از مخالفان و معترضان را بیشتر نگران کرد و فریاد برخی بلند شد.

همه این مسایل مثل نقد ، اعتراض و نگران و دلواپس بودن لازم است و بلکه مفید است. اما آن چه باید همه از جمله موافق و مخالف در نظر داشته باشند مبحث بسیار مهم وحدت است.

وحدت ایران اسلامی و وحدت امت اسلامی امروز از مهم ترین مسایل و حتی می توان گفت مهم ترین مسئله است زیرا امروز دشمن هر چه توان دارد در این زمینه گذاشته و خرج می کند. لذاست هیچ اختلافی نباید آرامش را به هم بزند و همه به این جو آرامی که وجود دارد کمک کنند در عین حال فضای موافق و مخالف و نقد جدی هم فراهم باشد. ابن خودش تمرین بزرگی برای تمدن نوین اسلامی است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت الله جوادی آملی : اگرهمه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود

س جولای 21 , 2015
به گزارش سرویس دینی جام نیوز,  حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.   این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان پیاده سفر کربلا شهرستان آمل که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...