چه عواملی باعث ایجاد «ویار دوران بارداری» می‌شوند

اشتراک گذاری :

نودیها:سید مجید خدایی درباره ویار دوران بارداری اظهار داشت: ویار دوران بارداری معمولا در سه ماهه اول بارداری شایع است و از هر ۱۰ زن بادار، هشت نفر دچار آن می‌شوند.

به گفته وی ویار بارداری در اکثرموارد با تدابیر طب سنتی و رعایت رژیم غذایی قابل کنترل است در موارد شدید، حتماً باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد.

 عوامل ایجادکننده ویار دوران بارداری

رزیدنت طب سنتی ایران، دانشگاه شاهد تصریح کرد: سطح بالای هورمون حاملگی(HCG) در زنان باردار، معمولا نشان‌دهنده این است که جنین در اوایل بارداری، به خوبی رشد می‌کند و آنچه نیاز دارد از بدن مادر برمی‌دارد, معمولا این حالت تا زمانی که جفت به اندازه کافی رشد کند و بتواند مواد مورد نیاز جنین را از بدن مادر تامین کند(هفته ۱۶ـ ۱۴) ادامه  دارد.

خدایی یادآور شد: هورمونهای دیگر نظیر کورتیزول(هورمون استرس), خستگی و استرس, کمبود برخی مواد غذایی نظیر ویتامین B6 و منیزیوم می‌تواند منجر به تهوع و استفراغ شدید در بارداری شوند.

وی گفت: معمولاً در اکثر موارد، ویار حاملگی بعد از هفته ۱۶ بارداری بهبود پیدا می‌کند اما در مواردی ممکن است زمان بیشتری طول بکشد و حتی گاهی تا آخر حاملگی ادامه یابد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خداحافظی جالب دختر کوچولو با رهبر انقلاب + فیلم

س دسامبر 20 , 2016
خداحافظی جالب یک دختر خردسال با رهبر معظم انقلاب را در حاشیه حضور ایشان در منزل خانواده شهید اعلمی می‌بینید. دانلود باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...