چگونه انگلیس استعمارگر پیر با کمک عوامل نفوذی خود با ایجاد قحطی و گرسنگی میلیونها ایرانی را به قتل می رساند.

اشتراک گذاری :

‍نودیها:وقتی سیاستمداران کشوری به اجنبی اعتماد کنند و به ملت خود خیانت کنند نتیجه فاجعه ای بدتر از قحطی ایران است که ۱۴ میلیون یعنی نیمی از جمعیت ایران از گرسنگی و بیماری قتل عام شدند. ملتی که‌ از گذشته تلخ خود عبرت نگیرد دچار مصیبت های سخت تری خواهد شد.

فیلم یتیم خانه گوشه تلخی از تاریخ ایران است که نشان می دهد چگونه انگلیس استعمارگیر پیر با کمک عوامل نفوذی خود با ایجاد قحطی و گرسنگی میلیونها ایرانی را به قتل می رساند.
و اینک‌ نقشه خطرناک تری جهت ایجاد قحطی بزرگتر در ایران با وابسته کردن کشاورزی و امنیت غذایی کشور در حال اجراست.

تصویری دردناک‌ از جنایت انگلیس با ملت ایران. فیلم یتیم خانه قطعا در جشنواره های جهانی جایزه ای نخواهد گرفت چون‌ چهره پلید استعمار را افشا می کند به فیلم هایی جایزه می دهند که آبروی ایران را ببرند..

دانلود

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 36

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نسخه پیچی من و تو برای خانواده‌های ایرانی: به جای بچه، سگ بیاورید! + فیلم

س آگوست 22 , 2017
نودیها:شبکه من و تو که با تبلیغ زندگی غربی جامعه ایران را هدف گرفته است اقدام به تبلیغ نگهداری از سگ به جای فرزندآوری در بین خانواده‌ها می‌کند. گفتنی است؛ شبکه ماهواره‌ای من و تو از بدو تاسیس بر خلاف سایر شبکه‌های معاند که بر روی مسائل سیاسی تمرکز کرده‌اند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...