چگونه وزن خود را در محل کار کاهش دهیم؟

اشتراک گذاری :

نودیها:مهدی شادنوش متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه راه‌های زیادی برای ایجاد رفتار‌های سالم در محیط کار پیشنهاد شده که منجر به از دست دادن وزن و جلوگیری از چاقی می‌شوند، بیان کرد: مصرف منظم آب در محل کار علاوه بر اینکه منجر به سم زدایی و رفع خستگی می‌شود، افزایش متابولیسم را نیز به همراه دارد.

وی افزود: استفاده از پله به جای آسانسور، بهترین راه برای سوزاندن کالری در محل کار است، ضمن اینکه مانع بروز چاقی شکمی و افزایش سایز دور کمر می‌شود.

شادنوش توصیه کرد: در صورت امکان، به صورت پیاده و یا با دوچرخه به محل کار بروید و در صورتی که با اتوبوس یا مترو به سر کار می‌روید، طوری برنامه ریزی کنید که حداقل یک یا ۲ خیابان را  پیاده تا محل کار خود طی کنید.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه انجام ۲ دقیقه پیاده روی بعد از یک ساعت نشستن مداوم، خطرات ناشی از بی تحرکی را کاهش می‌دهد؛ تصریح کرد: راه رفتن در زمان ناهار و استراحت نیز ایده‌ای عالی است که با این اقدام نه تنها کالری می‌سوزانید، بلکه استرس شما کمتر شده و روحیه تان تقویت می‌شود.

به گفته شادنوش مصرف حجم منطقی از غذا در هر وعده نیز نقش مهمی در سلامت دارد و لازم است افراد در محل کار ناهاری سالم بخورند، اما  باید مراقب حجم غذایی که می‌خورند هم باشند تاکالری زیادی را در یک وعده مصرف نکنند.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس/ عجیب‌ترین خط‌کشی جاده‌ای دنیا در ایران!

چ سپتامبر 13 , 2017
مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...