کاربر : ۳۳ سالمه زن و دوست دختر و پول و کار ندارم ؟ + جواب

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر :من ۳۳ سالمه نه زن دارم نه کار نه مدرک لیسانس پدر و مادرم بازنشسته در فقرن فامیل هم از غریبه بدتر سالی یکبار هم رفت امد تکلیف من چیه ؟!!!! نه قدرت دارم دوست دختر پیدا کنم نه قدرت ازدواج امثال من باید چه کنند ؟ جمهوری اسلامی جانب فقرا رو گرفته از قشر طبقه متوسط غافل شده …..ایا این معناش اینه طبقه متوسط باید حذف شوند ؟ جواب رو ایمیل بزن چون دیگه وقتی سایتتونو ببندم دیگه گمش میکنم بای.

جواب در ادامه

بسم الله الرحمن الرحیم

  با سلام محضر محترم شما کاربر محترم

سوال شما دو قسمت است : یک تحلیل ، دو سوال

در مورد تحلیلتان یعنی مبحث طبقه متوسط و فقیر و اینها بحثی است که خیلی دقیق نیست نه میگویم غلط است و نه میگویم درست است میگویم نمیدانم زیرا فرمود گفتن نمیدانم نصف علم است و جایی که انسان چیزی را نمی داند و اطلاعات دقیق ندارد اظهار نظر کار به جایی نبرد.

اما درمورد سوال اینکه من وشما در سن بالا باشیم کار نداشته باشیم و موقعیت خوبی از جهت مالی نداشته باشیم ، انصافا چقدرش مربوط به خودمان میشوید . بیایید فرض کنیم دیگران همه مقصر هستند و کم کاری کرده اند چقدر خودمان مقصر هستیم ؟

در مورد ازدواج با کم کردن توقعات و فکر کردن به گزینه هایی که به موقعیت این سن و آن چه فرمودید نزدیک تر باشد شاید راهگشا باشد. شاید یکی از دلایل اینکه ما کمتر سمت ازدواج میرویم نگاه پر توقع ما به آن است . اما حقیتا شیطان کار را سخت کرده است و سنتهای غلط چونان بیداد میکنند که کسی راضی میشود دخترش یا پسرش هزار گناه کند اما زیر بار ازدواج آنها به صورت آسان نمیرود شاید باورتان نشود کسانی هستند که میروند به دفتر خانه ازدواج و از همانجا راهی خانه میشوند اگر همه به این راضی بودند کار آسان میشد.

امیدوارم شما از آن نوع نباشید که فکر میکنند لیسانس گرفته اند و حالا باید خیلی کار راحت و پر در آمدی داشته باشند . یک موقعی کار در یک آژانسی و یا مسافر کشی ، شاگرد کسی در مغازه ای وایستادن ، کارگری  و… خیلی کارهای دیگر است که ما آنها را انجام نمی دهیم و بعد میگوییم کار نیست و وضعیت اقتصادی بد است ، بله هست اما اگر انسان پی روزی را بگیرد درست میشود ، بالاخره از یک جایی باید آغاز کرد و شعار معروف کار عار نیست ، باید سمت آن رفت ما سراغ خیلی از کارها نمیرویم. اینطور نیست ؟ 

خدا شما را دوست دارد که نمیتوانید دوست دختر داشته باشید ، این لطف بزرگ پروردگار است ، دوست دختر داشتن یک بدبختی و ظلالتی است که هیچی در نهایت به انسان نمی رسد جز غم و بدبختی هر چند شیطان آن را زیبا نشان بدهد که میدهد زیرا شیطان کارهای زشت را زینت میدهد.

دوست عزیز همه ی اینها را عرض کردم ولی یادمان نرود که خیلی ها مشکل دارند خدا میداند مردم گرفتارند همه ی مردم دنیا گرفتارند ، دعا کنیم برای یکدیگر که خداوند اجابت مبکند دعا کسی در حق دیگری ، دعا کنیم تا برایمان دعا کنند و دعا کنیم برای فرج که فرجی است برای همه ، و تلاش کنیم مقدمات آمدنش را فراهم کنیم ، اگر ۳۱۳ نفر سر قولشان بودند آقا می آمد.

فردا روشن است ، بسیار روشن .

انشالله موفق باشید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حدیث از پیامبر ( صلی الله علیه وآله ) برترین ذکر

پ اکتبر 15 , 2015
ذکر شریف « لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم » چه فایده ای دارد؟ در ادامه حدیث پیامبر (ص)  بسیار زیبا و کاربردی را بخوانید   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...