کری: ایران حامی تروریسم است/ در عراق با ایرانی‌ها همکاری‌ نمی‌کنیم

اشتراک گذاری :

جان کری، وزیر خارجه آمریکا، دو روز پیش در اولین مصاحبه خود با یک روزنامه عرب زبان از زمان تصدی پست وزارت خارجه آمریکا، گفت: سوم ماه اوت(۱۲ مرداد)، در سفر به دوحه با همتایان خود در شورای همکاری خلیج (فارس) دیدار خواهد کرد و آنها را در جریان جزئیات توافق هسته‌ای قرار خواهد داد.

وی افزود: «همچنین قرار است  در این دیدار، درباره راهبرد «مقابله با اقدامات فاقد مشروعیت ایران در منطقه» با کشورهای خلیج (فارس)  هماهنگی هایی صورت گیرد.»
جان کری در این گفتگو، که به صورت تلفنی انجام شد،‌مدعی شد:« ایران به سبب حمایت از تروریسم، حمایت از تجارت اسلحه، حمایت از حوثی ها و حزب الله، منزوی باقی خواهد ماند. حزب الله، سازمانی تروریستی است و تا زمانی که آنها (ایرانی ها) از آن حمایت کنند در برابرشان خواهیم ایستاد.»
کری درباره نقش ایران در عراق گفت: «معتقد نیستیم که ایرانی ها باید در خاک عراق حضور داشته باشند مگر در صورتی که دولت عراق از آنها بخواهد. این مسئله به دولت عراق مربوط می‌شود. ما ایرانی ها را دعوت نکردیم و با آنها همکاری نمی‌کنیم.»
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سیلی که سرعتش از اخبار هواشناسی بیشتر است!/ نوشدارو پس از مرگ سهراب

چ جولای 22 , 2015
در حالی که قریب به دو روز از طوفان و سیل شدید در برخی از شهرهای کشور می‌گذرد، همچنان اخبار ضد و نقیضی از میزان خسارت‌های برجامانده و تعداد مجروحین و زخمی‌ها مخابره می‌گردد و بر اساس گزارش‌های واصله بر آمار تلفات این بلای طبیعی افزوده می شود. اینکه حوادثی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...