کشتی گیر ایرانی در لس آنجلس ناپدید شد/مدیر تیم های ملی در آمریکا ماند

اشتراک گذاری :

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از رقابت های جهانی آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) بدون حضور یکی از کشتی گیران خود از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی  ورزمی گروه وررزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که اعضای تیم ملی کشتی فرنکی کشورمان پس از کسب عنوان چهارمی از رقابت های جهانی در لاس وگاس آمریکا ساعت ۴:۳۰ دقیق امروز صبح وارد ایران شدند اما محسن حاجی پور همراه این تیم برنگشت.
گفته می شود محسن حاجی پور فرنگی کار وزن ۵۹ کیلو گرم کشورمان که به عنوان کشتی گیر ذخیره راهی رقابت های جهانی شده بود پس از بازگشت از لاس وگاس در شهر لس آنجلس از سایر اعضای تیم جدا شده و هنوز هیچ خبر قطعی از این فرنگی کار آملی در دست نیست.

همچنین حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی نیز به ایران بازنگشته و گفته می شود وی ۱۵ روزی در آمریکا خواهد ماند و پیش از این موضوع را با مسئولان فدراسیون کشتی هماهنگ کرده است.غیبت بابک در حالی است که روز گذشته گودرزی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود نباید فردی از اعضای کاروان‌های اعزامی ایران در کشوری بماند.

گفتنی است در پایان این رقابت ها که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، روسیه با یک طلا، ۴ برنز و ۴۵ امتیاز قهرمان شد.آذربایجان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۹ امتیاز به مقام دوم رسید. اوکراین با یک مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۵ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. ایران هم با نقره رضایی و ۲ برنز قادریان و اخلاقی به همراه پنجمی عبدولی با ۳۱ امتیاز چهارم شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا مگس های سفید مضر هستند؟

ی سپتامبر 13 , 2015
به دنبال افزایش مگس‌های سفید در پایتخت، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به شهروندان توصیه کرد که جهت جلوگیری از ورود این حشره به سیستم تنفسی فوقانی از ماسک‌های پارچه‌ای و معمولی استفاده کنند. دکتر خسرو صادق‌نیت ، درباره عوارض احتمالی مگس‌های سفید با بیان اینکه بر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...