کشف حجاب گروه ماه بانو همزمان با ایام فاطمیه +عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

گروه ماه بانو در لندن همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به کشف حجاب پرداختند.

شرح خبر در ادامه

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مدتی پیش پایگاه خبری شهدای ایران نسبت به خروج اعضای گروه ماه بانو به سرپرستی مجید درخشانی به کنسرت لندن و بزرگداشت زنان خواننده قبل از انقلاب به مناسبت روز جهانی زن هشدار داد اما وزارت ارشاد به خصوص اداره کل حراست این وزارتخانه که بیش از هر ارگانی باید به عملکرد هنرمندانش توجه کند هیچ واکنشی نشان نداده و بجای رفع مشکلات فرهنگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال فرهنگ نامیده اند تلاش کردند تا به حاشیه سازی و جنجال رسانه ای با رسانه های منتقد به عملکرد وزارت ارشاد بپردازند.
 

در این میان گروه ماه بانو در لندن حاضر شده و بعد از اجرای کنسرت با تک خوانی سحر محمدی خواننده ای که پیش از این سابقه کشف حجاب و روابط آزاد با نامحرمان و بهائیان خارج از کشور را داشت و با افتخار به انتشار تصاویر خود در رسانه های گروهی پرداخته بود، پاسداشت زنان کاباره ای را در سالروز روز جهانی زن برگزار نمودند و بعد از آن به صورت گروهی به کشف حجاب و انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی نمودند.
 

تصویر زیر برداشت شده از اینستاگرام گروه ماه بانو است که چند روز پیش یعنی همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه انجام شده است.

وزارت ارشاد باید آگاه باشد که وظیفه نظارت بر عملکرد این هنرمند نما ها بر عهده این دستگاه است و مردم شهید پرور ایران خواستار واکنش و برخورد جدی این وزارتخانه و دستگاه های قضائی با چنین خوانندگانی هستند که نقش اول تروریسم فرهنگی را علیه نظام بر عهده داشته اند.

 


شهدای ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عمو پورنگ ممنوع التصویر شد؟!

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار این روزا بر اساس شایعه ای که در فضای مجازی پیچیده اکثرا میپرسید آیا بنده ممنوع التصویر شدم ..؟ در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...