کلیپ جنجالی از مجلس و عصبانیت لاریجانی!/آویزان کردن تومارهای مردمی مخالفت با FATF از تریبون هیئت رئیسه مجلس

اشتراک گذاری :

نودیها:تعدادی از نمایندگان که اکثر آنها عضو فراکسیون ولایی مجلس هستند به محض ورود مجلس به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی و پهن کردن چندین طومار در صحن فضای مجلس را متشنج کردند.

این اقدام با اعتراض علی لاریجانی رئیس مجلس مواجه شد، وی خطاب به این افراد گفت: مجلس جای این کار‌ها نیست. مجلس جای بیان، گفتگو و بحث است به‌جای این کار‌ها صحبت کنید و در نهایت یکدیگر را قانع کنید تا مجلس رای دهد.

در این هنگام طوماری جلوی لاریجانی انداخته شد که او آن را پایین انداخت و به این اقدام اعتراض کرد که پژمانفر خطاب به او گفت: شما خلاف آیین نامه عمل می‌کنید. لاریجانی در پاسخ به او گفت: این کار‌های شما خلاف آیین نامه است به جای آن صحبت کنید نه این که مجلس را از نظم عادی خارج کنید.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 44

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود کلیپ صحبت های جنجالی رائفی پور در برنامه جهان آرا ۱۹ خرداد ۹۷

ی ژوئن 10 , 2018
نودیها:علی اکبر رائفی پور در برنامه جهان آرا شبکه افق حضور پیدا کرد و در مقابل مجری برنامه وحید یامین پور نشست؛ از قسمت های جالب این گفتگو میتوان به نقد عملکرد مسئولان و نمایندگان مجلس اشاره داشت…   دانلود آپارات برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...