کلیپ ویژه حامد زمانی برای شهید محسن حججی

اشتراک گذاری :

نودیها:محسن حججی، نام آشنای این روزها در شبکه‌های اجتماعی و محافل خانواده‌هایی است که اخبار پیشروی‌های رزمندگان در سوریه را دنبال می‌کنند، مدافعانی که با همه وجود برای دفاع از حرم حضرت زینب (ع)  جانفشانی می‌کنند.

این شهید والامقام هفته گذشته به دست گروه تکفیری تروریستی داعش اسیر شد و روز بعد با سرِ بریده خبر شهادتش به تایید رسید، برای نخستین بار همسرش این خبر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت که آروزی همسرش برآورده شده است.

واکنش‌ها به خبر شهادت وی در شبکه‌های اجتماعی رنگ و بویی خاص به این فضا داد، تصویرگری‌ها، متن‌های زیبا، فیلم‌ها و کلیپ‌های فراوانی در تمجید شهید محسن حججی منتشر شد از عکس‌های دوره نوجوانی تا فیلم‌های کوتاه اردوهای جهادیش، همه و همه نشان از عشق و علاقه وی به اهل بیت علیهم السلام دارد.

در میان تمامی این واکنش‌های تصویری و ویدئویی، حامد زمانی خواننده معروف کشورمان نیز برای وی کلیپی زیبا تهیه کرده است که در ادامه می توانید آن را ببنید.

 

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 261

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مداحی به یاد شهید محسن حججی با نوای سید مهدی حسینی

ی آگوست 13 , 2017
نودیها:مهدی حسینی، مداح کشورمان نیز همچون اکثر فعالان فرهنگی کشورمان یاد و نام شهید محسن حججی را پاس داشته و به یاد این شهید مدافع حرم مداحی کرده است. شهید محسن حججی اخیرا و به دنبال آزادسازی حلب از دست دولت خودخوانده اسلامی، اسیر داعش شده و سپس شهید شد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...