گفتگو با لیلا بلوکات در مورد یوسف پیامبر(ع)

اشتراک گذاری :

لیلا بلوکات بازیگر نقش «نفر تی تی» در سریال «یوسف پیامبر» درباره حضورش در این مجموعه گفت: من در میان کارهایی که بازی کردم سریال «یوسف پیامبر» را بسیار دوست دارم و از حضور در این مجموعه بسیار خرسندم. فضای کار بسیار صمیمی و مرتب بود.

وی درادامه توضیح داد: فیلمنامه قصه قرآنی بود که بسیار دوست داشتنی و اکثر مخاطبان از این قصه مطلع بودند. محیطی آرام در پشت صحنه حاکم بود و در کنار بازیگران خوب سینما و تئاتر و تلویزیون به ایفای نقش پرداختم. تجربه خوبی در دنیای حرفه‌ای فعالیتم به شمار می‌رود؛ شاید با تجربیاتی که الان کسب کردم نفرتی تی را به گونه ای دیگر بازی می‌کردم.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در حال تمرین دو تئاتر است درباره نزدیک شدن به نقش تاریخی «نفرتی تی» گفت: تلاش کردم که تمام فیلم‌های آن بازه زمانی را ببینم و کتاب سینوهه را مطالعه کردم. نفر تی تی بانوی اول مصر بود و مستندات و کتاب‌های زیادی درباره او نوشته شده است از زمانی که این نقش را پذیرفتم مطالعاتم را درباره او آغاز کردم و تمام تلاشم را کردم که به این نقش نزدیک شوم.

وی در خاتمه تاکید کرد: پشت صحنه خوب «یوسف پیامبر» و آرامشی که در آن حاکم بود را می‌توان در مجموعه شاهد بود که برای این نظم و آرامش و دقت در کار آقای سلحشور و شورجه زحمات فراوان کشیدند.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روسیه و چین برای فروپاشی امپراتوری آنگلوساکسون

ی مه 24 , 2015
 «پتر اوکوپوف» کارشناس روس در مسائل بین‌الملل در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «وزگلاد» یادآور شد که روسیه و چین با ایجاد ارتباط استراتژیک درصددند شالوده روابط خود را بیش‌ازپیش محکم کنند. به گفته وی رزمایش دریایی مشترک چین و روسیه، ادامه اقدام نمادین مشارکت رژه نظامی چین در میدان سرخ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...