گفتگو با میثم رستکاری بازیگر دست به نقد

اشتراک گذاری :

دست به قلم شدنم در مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» بیشتر جنبه رفاقتی دارد، اولویت اول خودم اجرا و بازیگری است، نه نویسندگی.

نودیها:میثم رستگاری بازیگر مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در این مجموعه ۹۰ قسمتی گفت: مجموعه «دست به نقد» از جمله مجموعه‌های آیتمی روتین است که به نقد مسائل اجتماعی می‌پردازد و مردم را از هنجارهای رفتاری آگاه می‌کند.
وی ادامه داد: «دست به نقد» با ارائه شیوه صحیح در ژانر طنز‌ انتقادی با چاشنی خیال‌پردازی و جایگزین کردن شخصیت‌ها، توانسته تا به امروز درک درستی را از اتفاقات و مشکلات اجتماع و مردم بیان کند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» از همکاری خود با شهاب عباسی و حضورش در مجموعه «خنده بازار» و «شکر آباد» گفت: از نیمه بازی، در جایی که «خنده بازار» بعد از ماه‌ها پخش‌شدن در میان مردم گل کرده بود، به تیم حرفه‌ای «خنده بازار» پیوستم، سپس به «شکر‌آباد». در حال حاضر افتخار همکاری و بازیگری دوباره با شهاب عباسی را در «دست به نقد» پیدا کردم.
رستگاری افزود: یکی از امتیازهای مثبتی که سالیان سال باعث همکاری و رفاقت من با شهاب شد، شناخت معیارهای ذهنی و آشنایی تفکر و جنس بازی همدیگر است.
وی در خصوص ایفای نقش خود در کنار دیگر بازیگران و عوامل حرفه‌ای مجموعه «دست به نقد» اظهار داشت: بسیار خرسندم از اینکه در کنار سیاوش مفیدی، حسین رفیعی و همچنین جوانان تازه واردی که از هنرپیشگان تئاتر هستند، قرار دارم و از جهاتی دلگیرم، چون حضور رفقایی مانند ابراهیم شفیعی را در «دست به نقد» نداریم.
رستگاری یادآور شد: تمام بازیگرها، عوامل و همچنین شهاب عباسی با عشق و لذت در کنار هم کار می‌کنند و امیدوارم تمام نیروهایی که تازه وارد این حیطه شدند بتوانند با توجه به نگاه و هدفشان آینده‌داران این حوزه از هنر باشند.
بازیگر مجموعه «شکر‌آباد» پیرامون شخصیت‌ها و همکاریش در آیتم‌های مختلف «دست به نقد» توضیح داد: در بسیاری از بخش‌ها از جمله آیتم «نانوایی» که یکی از قسمت‌های ثابت است، بازی می‌کنم و در حال حاضر نه به صورت جدی اما در «دست به نقد» دست به قلم شده‌ام.
وی ادامه داد: از وقتی بحث نویسندگی را شروع کردم، سعی کردیم، دست به دست هم بدهیم، عقاید و افکارمان را نزدیک کنیم و نگاه ویژه‌ای به نوع بازی و شخصیت‌ بازیگر داشته باشیم.
رستگاری با اشاره به اولویت اول بازی و بازیگری بیان کرد: اولیت اول من و عباسی بازی‌کردن است و به طور جدی وقت زیادی برای نویسندگی در «دست به نقد» نگذاشته‌ام، دست به قلم شدنم بیشتر جنبه رفاقتی دارد تا زمان بیشتری را در کنار گروه باشم.
بازیگر تلویزیون و تئاتر با بیان تفاوت‌های میان اجراهای زنده صحنه تئاتر و بازی در مجموعه‌های آیتمی و تلویزیونی گفت: دو فضای تلویزیونی با صحنه اجرا بسیار متفاوت است، اما از این دو سخت‌تر بازی در مجموعه‌های آیتمی است که محدود به چند شخصیت و زمان کوتاهی است که هر کدام تیپ، لباس و گریم مخصوص به خودش را می‌خواهد.
وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر از جمله رشته‌هایی است که متقاضی و علاقه‌مند بسیار دارد، خواهش من این است که اول استعداد و علم این حرفه را در خود ببینند، با شتابزدگی وارد نشوند، هر انسانی هنرمند است اما نشان دادن این هنر استعداد و علم خاص به خود را می‌خواهد.
رستگاری در پایان با تأکید بر این که در ذات عامه مردم لبخند و نشاط وجود دارد، اظهار داشت: برای تک تک مردم عزیز ایران و جهان آرزوی سلامتی و دلی شاد می‌کنم و تمام تلاشم را در مسیر درست خنداندن کرده‌ام و می‌کنم و در آخر باید بگویم امیدوارم نمکدان سر سفره زندگی‌هاشان پر شور و عشق باشد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نمک خوشمزه!

د سپتامبر 21 , 2015
طرز تهیه: اگه گیاهان خشکی که دارین ساقه های زیاد و ضخیم دارن، اونا رو خارج کرده و دور بریزین. حالا با استفاده از یه چاقو تکه های بزرگ این گیاهان رو خرد کنین. گیاهان رو در یه غذاساز ریخته و استارت رو بزنین تا زمانی که خیلی خوب خرد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...