گواهینامه ماشین گرفتن از صفر تا صد همراه با تکنیک های ساده برای سهولت در گرفتن گواهینامه

اشتراک گذاری :

برای گرفتن گواهینامه ماشین باید به نکات مختلفی دقت و توجه داشته باشید تا بتوانید بدون کمترین ضرر روحی و اقتصادی این کار را انجام دهید.

گواهینامه گرفتن شامب چند مرحله است:

مرحله یک – ثبت نام در یک آموزشگاه مناسب. سعی کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که حتی الامکان به محل زندگی تان نزدیک باشد و برای رفت و آمد مشکل کمتری داشته باشید. خیلی روی محیط آموزشگاه حساس نباشید برخی گول بزرگ بودن آموزشگاه یا با امکانات بودن آن را می خورند.

مرحله دوم – تکمیل مدارک پزشکی که همان معاینه چشم است که می توانید به یکی از این مراکز مراجعه کنید برای معاینه چشم هم مراکز نزدیک به محل زندگی را انتخاب کنید.

مرحله سوم – شرکت در کلاس های تئوری است که معمولا یک هفته به طول می انجامد و در آن کتایهای آئین نامه که به جدید و قدیمی شناخته می شوند تدریس می شود. سعی کنید کتابها را از یکی از اطرافیان که احتمالا قبلا خریداری کرده بگیرید. معمولا دو جلسه کلاس فنی را هم همزمان با همین کلاس ها برگزار می کنند. سعی کنید در این کلاس ها حتما شرکت کنید و حتما از مطالب استفاده کنید حالا که وقت گذاشته اید چیزی یاد بگیرید بعدا برخی از مطالب به دردتان می خورد.

مرجله چهارم – شرکت در آزمون مرحله اول ۀئین نامه است که به صورت کلاسی و در سطح پایین تری از آزمون آئین نامه اصلی برگزار می شود. برای این آئین نامه کتاب های جدید و قدیمی را حتما با دقت بخوانید و از این سایت یا از این سایت تست بزنید. همچنین از نرم افزار های رایگان موبایل(برخی نرم افزار ها رایگان نیستند از آن ها استفاده نکنید) هم می توانید بهره ببرید. در طول هفته ای که کلاس آئین نامه می روید هر گاه فرصت کوتاهی پیدا کردید یک آزمون بدهید این خیلی به شما کمک خواهد کرد.

مرحله پنجم – انتخاب مربی و ۱۲ جلسه تمرین با وی برای آزمون عملی. در انتخاب مربی کمی دقت کنید در ضمن از همان ابتدا به مربی بگویید که از همه زمان استفاده کند و از زمان آموزش کم نکند در عین حال وی را هم اذیت نکنید. سعی کنید اصولی و درست رانندگی را بیاموزید. گرچه برای راننده شدن مسیر زیادی بعد از گرفتن گواهینامه وجود دارد. این مرحله هم معمولا دو هفته طول می کشد.

مرحله ششم – آزمون نهایی آئین نامه که به مرحله چهارم و نکاتی که در آن گفته شد دقت کنید.

مرحله هفتم – آزمون شهری و عملی رانندگی که به نکات زیر در مورد این آزمون خیلی توجه داشته باشید :

الف –

ب –

ج –

د –

مرحله هشتم – خریدن شیرینی برای اطرافیان و قول دادن به خودتان که درست رانندگی کنید و اگر همه بد رانندگی می کنند شما قوانین را رعایت کنید و اولین نفر باشید تا اولین نفر ها زیاد شوند.

[ninja_form id=1]

 

Related Images:

Visits: 75

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...