یک معجون زنجبیلی فوق العاده برای آب کردن چربی + طرز تهیه

اشتراک گذاری :
بسیاری از افراد به منظور کاهش وزن به راه‌های خطرناک و غیر طبیعی همچون مصرف داروهای لاغری و یا محصولات لاغری متوسل می‌شوند. در حالی که بیشتر این روش‌های غیرطبیعی با شکست روبه‌رو می‌شود و به بدن فرد نیز آسیب‌های جدی وارد می‌کند.
در اینجا نوشیدنی را به شما معرفی می‌کنیم که در ۱۴ روز متابولیسم شما را افزایش می‌دهد و سبب کاهش وزن شما می‌شود.
مواد لازم:
یک قاشق چای‌خوری رییشه زنجبیل رنده‌شده
یک عدد خیار
یک عدد لیمو
۱۲عدد برگ نعناع
۱ لیتر آب
طرز تهیه
خیار و لیمو را پوست بکنید و ذره ذره کنید. همه مواد را در یک ظرف قرر دهید و آن‌ها را در مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید. به مدت ۱۴ روز، روزی یک مرتبه یک لیوان از آن بنوشید. بعد از دو هفته خواهید دید که وزنتان به طور چشمگیری حدود ۲ تا ۵ کیلوگرم کاهش می‌یابد. بهتر است که آن را به صورت ناشتا در صبح میل کنید.
استفاده از این روش برای کاهش وزن بیشتر مواد مغذی و معدنی و همچنین ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان را برای شما فراهم می‌کند. به همین علت کاهش وزنتان اصولی و سالم انجام می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درمان چند بیماری با لیمو ترش، نمک و فلفل

ش آوریل 9 , 2016
همیشه  افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن برای پیشگیری از ابتلا به بسیاری بیماری ها و افزایش مقاومت بدن در فصول مختلف دربرابر عفونتها و حساسیت های فصلی از اهمیت زیادی برخوردار است.  اگر چه معمولا آنتی بیوتیک برای درمان این بیماری ها تجویز می شوند اما توصیه می شود از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...