یک پیشنهاد نجومی برای مهار کننده پنالتی رونالدو

اشتراک گذاری :

نودیها:ارائه پیشنهاد نجومی باشگاه ریز اسپور هر چند هنوز به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس و شخص علیرضا بیرانوند نرسیده است اما با درخواست کتبی این پیشنهاد می‌توان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در آستانه یک چالش جدید دید چون این اتفاق می‌تواند درآمد خوبی را پرسپولیس به دنبال داشته باشد چون بیراوند با پرسپولیس قرارداد پنج ساله البته مشروط امضا کرده است!

برانکو ایوانکوویچ نام دو بازیکن را به حمیدرضا گرشاسبی اعلام کرده و گفته است به هر قیمتی باید این دو بازیکن در پرسپولیس ماندگار شوند نخست علیرضا بیرانوند و بعد از آن وحید امیری، هر دو بازیکن پس از درخشش در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی با پیشنهادهای مختلف اروپایی مواجه شده اند اما آنها به احتمال فراوان تا نیم فصل در پرسپولیس می مانند اما با ارائه پیشنهاد نجومی باشگاه ریز اسپورت ترکیه ممکن است قاعده بازی نزد مدیران باشگاه پرسپولیس تغییر کند چون آنها در برهه کنونی با مشکل بزرگ بی پولی مواجه هستند.

حالا باید دید مسوولان باشگاه پرسپولیس در قبال این موضوع چه تصمیمی خواهند گرفت. بدون تردید ارائه پیشنهاد ششصد هزار یورویی از سوی یک باشگاه ترکیه ای به علیرضا بیراوند می‌تواند وی را وسوسه کند با دریافت مبلغی حدود پنج و نیم میلیارد تومان به کلی روند زندگی فوتبالی خود را تغییر دهد و به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران راهی خارج از ایران شود.

دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شادی خانم رئیس‌جمهور پس از پیروزی مقابل روسیه

ی جولای 8 , 2018
نودیها:شادی “کولیندا گرابار-کیتاروویچ” رئیس جمهور کرواسی پس از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل تیم ملی روسیه و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...