۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان را بشناسید

اشتراک گذاری :

نودیها:نشریه تایم در ابتدای هر سال میلادی، فهرستی از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار در جهان معرفی می‌کند که در فهرست سال ۲۰۱۷ نیز همانند دوره‌های قبلی نام افراد شناخته‌شده، از جمله رؤسای جمهور، نخست‌وزیران، هنرمندان و چهره‌های دیگر دیده می‌شود. در این فهرست برای ایران، نام سردار قاسم سلیمانی به چشم می‌خورد.

فهرست «تایم ۱۰۰» که هر سال یک بار منتشر می‌شود و نام ۱۰۰ فردی را که در آن سال در دنیا شدیداً تأثیرگذار بودند معرفی می‌کند.

تایم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مسئول صدور انقلاب ایران است، اعلام کرد: وی در زمان حمله داعش به عراق گروهی را برای دفاع از بغداد تشکیل داد.

این مجله آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: سلیمانی استاد جنگ تبلیغاتی بوده و با انتشار تصاویر خود در حال مبارزه در منطقه خود را به عنوان بازیگری مطرح در صحنه شطرنج خاورمیانه به تصویر می کشد.

تایم در لیست خود نام «ترزا می» نخست‌وزیر انگلستان، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «جیمز کومی» رئیس اف‌بی‌آی، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین، «رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌ها و «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا را نیز جای داده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواص اعجاب‌انگیز تخم هندوانه

س دسامبر 26 , 2017
نودیها:سید مرتضی صفوی متخصص تغذیه  گفت: تخم هندوانه به دلیل ترکیبات مفیدی که دارد به درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند. کمک به سلامت و زیبایی پوست از جمله فواید تخم هندوانه است. صفوی افزود: تخم هندوانه به صورت خشک شده و تازه خواص یکسانی دارد ولی خشک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...