۱۱۸ مورد خودکشی نظامیان آمریکایی طی۶ ماه

اشتراک گذاری :

مقامات پنتاگون اعلام کردند که طی ۶ ماهه دوم سال ۲۰۱۵ حدود ۱۱۸ نفر از نظامیان این کشور دست به خودکشی زدند.

به گزارش جام نیوز، مقامات پنتاگون اعلام کردند که طی ۶ ماهه دوم سال ۲۰۱۵(از یک آوریل تا ۳۰ ژوئن) حدود ۱۱۸ نفر از نظامیان این کشور دست به خودکشی زدند.
اسپوتنیک نوشت: در میان افرادی که دست به خودکشی زده‌اند، نیروهای کهنه سرباز، ملوان، خلبان و تفنگدار دریایی دیده می‌شوند و به طور میانگین روزانه یک نظامی خودکشی کرده است.
این گزارش تصریح دارد که بالاترین میزان خودکشی‌ها در میان نیروهای نظامی بوده که در پایگاه‌های دو ایالت کالیفرنیا و تگزاس حضور داشتند.
براساس گزارش بی‌بی‌سی، با وجود تلاش های بسیار برای پیشگیری از خودکشی سربازان، هنوز ارتش آمریکا موفق نشده از این پدیده روانشناختی در میان نیروهای فعال و ذخیره خود پیشگیری کند.
ارتش آمریکا با حدود ۳ میلیون نیروی فعال و ذخیره، پر هزینه ترین ارتش جهان محسوب می شود.

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عذر خواهی عربستان از ایران در پی سخنرانی رهبر

پ اکتبر 1 , 2015
حدود هفت روز از حادثه تلخ و غم‌بار منا می‌گذرد، حادثه‌ای که شاید بیش از هر اتفاق دیگری بی کفایتی آل سعود در اداره مناسک حج را به نمایش گذاشت. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود هفت روز از حادثه تلخ و غم‌بار منا می‌گذرد، حادثه‌ای که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...