۲ دوای درد معده

اشتراک گذاری :

پزشک و محقق طب سنتی گفت: مصرف دارچین و نعناع برای درد معده موثر است.

مریم نواب‌زاده  گفت: دارچین برای کاهش درد ناشی از نفخ معده و سوءهاضمه موثر است.

وی افزود: افرادی که در طول هفته زیاد درد معده را تجربه را می‌کنند، با خوردن غذاهای چرب و شور دردشان بیشتر می‌شود و خوراکی‌هایی مانند مایونز و کلم از جمله این موادغذایی هستند.

این پزشک و محقق طب سنتی اظهار کرد: افرادی که دچار سوءهاضمه و درد معده می‌شوند، بهتر است مصرف قهوه، گوشت قرمز، غذاهای سرخ‌شده و نوشابه‌های گازدار را کمتر کنند.

نواب‌زاده ادامه داد: قهوه، چای و نوشیدنی‌های گازدار اسید معده را افزایش می‌دهند و باعث بازگشت اسید از معده به مری هم می‌شوند.

وی تصریح کرد: این افراد بهتر است به‌ جای خوردن گوشت قرمز، مصرف مرغ و ماهی را در برنامه خود جای دهند و خوردن فیبر نیز از نفخ و دردهای معده می‌کاهد.

پزشک و محقق طب سنتی خاطرنشان کرد: مصرف نعناع و زنجبیل به تسکین درد معده کمک می‌کند، همچنین جویدن دانه رازیانه نیز موثر است.

 

ایسنا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ماست مالی!!

س جولای 28 , 2015
گفت: وزیر دادگستری گفته است سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به کشورمان می‌تواند به معنای عذرخواهی از ایران باشد! گفتم: ولی فابیوس که چنین حرفی را نزده و چنین نظری ندارد! گفت: چه عرض کنم؟! فابیوس علاوه بر آنهمه کینه‌توزی که در جریان مذاکرات هسته‌ای علیه کشورمان روا داشته، با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...