۷۰ آسیب طلاق

اشتراک گذاری :

زندگی سبک زندگی اسلامی» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر خانواده‎ها زندگی شیرینی در جامعه ندارند چرا که لبخند بر لبان زنان و مردان ما در خانواده‎ها جاری نیست.

* رابطه زن و شوهر رابطه ظالم به مظلوم است

وی با بیان اینکه رابطه زن و مرد باید رابطه عاشقانه باشد، تصریح کرد: در حال حاضر رابطه زن و شوهر رابطه ظالم به مظلوم است و زنان و مردان در خانواده نسبت به یکدیگر ظلم می‎کنند.

این محقق و پژوهش‌گر ادامه داد: شیرینی زندگی این است که زن از آمدن مرد به خانه خوشحال شود و برای ورود همسر خود لحظه‌شماری کند و مرد نیز از آنکه به خانه می‎رود احساس رضایت و شادی داشته باشد اما متاسفانه امروز این‌گونه نیست.

گیوی نهاوندی بیان داشت: زندگی در جامعه کنونی ما تلخ است چرا که آمار طلاق در جامعه بالاست و در هر ساعت ۱۹ طلاق در کشور ثبت می‎شود.

وی با بیان اینکه در هر ۰.۹۴ ثانیه یک نفر در کشور زندگی مشترک خود را از دست می‎دهد، خاطرنشان کرد: در استان گلستان با جمعیتی کمتر از ۲ میلیون نفر و با ۲۹ شهر در سال گذشته ۷.۸ درصد میزان ازدواج کاهش پیدا کرده است.

این محقق و پژوهش‌گر افزود: استان گلستان در سال گذشته ۵.۲ درصد افزایش طلاق داشته است و در مقابله هر ۵.۶ درصد ازدواج یک طلاق به ثبت رسیده و این امر باعث شده که رتبه استان گلستان از نظر طلاق در کشور از هجدهم کاهش پیدا کند.

* گلستان رتبه ۱۷ را در بین استان‎های کشور از نظر طلاق دارد

نهاوندی ابراز داشت: در سال گذشته روزانه ۱۹ گلستانی زندگی مشترک خود را با طلاق از دست دادند و این مهم رتبه استان گلستان در بین استان‎های کشور را از نظر طلاق به ۱۷ رسانده است.

وی طلاق را یک مرگ دانست و گفت: طلاق با خود ۷۰ آسیب در جامعه ایجاد می‎کند و متاسفانه امروز در جامعه اشکال مختلفی از طلاق را می‎بینیم و خانواده‎هایی هستند که برای حفظ آبرو و فرزندان خود با طلاق زرد جدا از یکدیگر زندگی می‎کنند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس قاسم سلیمانی در میان حلقه مردم

پ جولای 23 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...