نامه دانشجو به سید حسن خمینی / وقتی عکس امام را پاره کردند ساکت بودید

اشتراک گذاری :

نودیها :  مرتضی دهقان یکی از فعالین اسبق دانشجویی دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار، در خصوص کاندیداتوری سیدحسن خمینی برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حرف و حدیث‌های این روزهای اصلاح‌طلبان و کارگزاران مبنی بر حمایت از سیدحسن، نامه‌ای سرگشاده به وی منتشر کرد.

 در بخشی از این نامه آمده است: شاید شما هم مثل من از این پارادوکس متعجب شده باشید آخر شما (عده‌ای که امروز خود را مدافع آرمان‌های امام(ره) می‌دانند) را چه کار است به آرمان های امام خمینی(ره)؟

این دانشجو در ابتدا، با خطاب قراردادن سیدحسن خمینی بیان می کند: خبر حضور شما را برای کاندیدا شدن در انتخابات خبرگان رهبری مانند بقیه مردم در رسانه ها خواندم  اما آن چیزی که مرا وا داشت تا قلم بردارم و مستقیم شما را خطاب قرار دهم این است که امروز عده ای شما را مدافع آرمان های انقلاب و امام(ره) می دانند.

وی در ادامه این نامه تاکید می‌کند: شاید شما هم مثل من از این پارادوکس متعجب شده باشید آخر شما (عده‌ای که امروز خود را مدافع آرمان‌های امام(ره) می‌دانند) را چه کار است به آرمان های امام خمینی(ره)؟

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به اینکه شاید بعضی فراموش کرده باشند اما ما  که خوب یادمان است، یادآور شد: آن زمان که عده ای از مسئولان مملکتی در دوران اصلاحات در روزنامه ها و تریبون هایشان دم میزدند که افکار خمینی را باید به موزه های تاریخ سپرد! جناب سید حسن خمینی کجا تشریف داشتید؟

این دانشجو در قسمت دیگری از نامه خود آورده است: آن زمان که حاج آقا خاطره اصلی ترین اصول از آرمان های امام خمینی(ره) یعنی استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی را با خاطره ای زیر سؤال برد شما کجا بودی چرا هیچ صدایی از شما شنیده نشد.

در بخش دیگری از این نامه سرگشاده آمده است: آن زمان که در سال ۸۸ عکس امام را آتش می‌زدند و به امام توهین میکردند شما کجا تشریف داشتید؟ از شما صدای اعتراضی شنیده نشد؛ این یعنی با سران فتنه دستتان در یک کاسه بود؟

وی همچنین ابراز عقیده می‌کند که از این دست یادآوری ها بسیار است اما همین قدر که اشاره شد کفایت می‌کند.

در پایان این نامه نیز خاطرنشان شده است: حال آقای سیدحسن خمینی آن چیزی که از شما انتظار می رود آن است که لااقل مرد باشید و بیایید قرابت‌تان با گفتمان امام و انقلاب را و این پاردوکس را برای مردم روشن کنید.

منبع : خبرنامه دانشجویان ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیه هایی برای ازدواج در سن بالا

چ دسامبر 16 , 2015
نودیها : آمارها نشان می دهد که اکنون میانگین سن ازدواج در مردها ۲۷ سال و خانم ها ۲۵ سال است. اما این سن در شهرهای بزرگ از این میانگین بالاتر است و در شهری مثل تهران، دختر و پسرهای بالای ۳۰ سال زیادی می بینیم که هنوز ازدواج نکرده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...