پلیس آمریکا ۱۱۵۲نفر را در سال ۲۰۱۵ به قتل رسانید/سیاه پوستان سهم بیشتری دارند

اشتراک گذاری :

نودیها :  فعالان اجتماعی آمریکا از کشته شدن دست کم ۱۱۵۲ نفر از اهالی این کشور به دست پلیس خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» جمعی از فعالان پروژه موسوم به «ترسیم خشونت پلیس آمریکا» با اعلام این خبر افزودند، بسیاری از دفاتر پلیس آمریکا نام افسران دخیل در کشتار مردم را اعلام نکرده‌اند بنابر این یافته‌های این پروژه بر اساس گزارش ۳ مرکز داده‌های اطلاعاتی در فضای مجازی و برخی منابع دیگر است.

بر این اساس، در حالی‌که حضور آفریقایی، آمریکایی تبارهای در حوزه‌های قضایی این کشور به دلایل مختلف تنها ۲۰در صد بود اما چهل درصد کشته شدگان سیاه پوست بودند .

در این گزارش آمار قتل امسال با سال گذشته قیاس شده به طوری‌که در سال قبل آمار قتل افراد از سوی پلیس آمریکا برابر با ۱۱۷۲نفر اعلام شده بود . این رقم البته در سال ۲۰۱۳، ۱۱۴۰نفر بود.

در این گزارش مشخص شد که ادارات پلیس آمریکا در بیکرز فیلد، کالیفرنیا، اوکلاهاما سیتی، اوکلند،نیو اورلئلان  و سن فرانسیسکو بالاترین میزان قتل را داشته‌اند .

در انتهای این گزارش آمده است: بر اساس مطالعات صورت گرفته ۳۳ درصد سیاه پوستان کشته شده از سوی پلیس غیر مسلح بودند. این رقم برای سفید پوستان به قتل رسیده ۱۸درصد است.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کارتون/شب یلدای موبایلی مبارک! واقعا که!

چ دسامبر 23 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...