نوشابه و چربی های دور شکمی

اشتراک گذاری :
نودیها:ابوالقاسم جزایری متخصص تغذیه  با بیان این که مصرف زیاد نوشابه‌های قندی سبب ایجاد چربی‌های دور شکم می‌شود، افزود: افزایش چربی‌های دور شکم موجب به وجود آمدن دیابت و بیماری‌های قلبی می‌شود و در افراد میانسال ارتباط مستقیم بین مصرف زیاد نوشابه‌های قندی در افزایش چربی درون بدن است.
وی بیان کرد: چربی‌هایی که در داخل بدن به وجود می‌آید بیشتر اطراف دستگاه‌های داخل بدن نظیر کبد، لوزالمعده و روده‌ها را می‌گیرد این چربی‌ها بر روی کارکرد هورمون‌های فرد تأثیر می‌گذارد.
جزایری خاطرنشان کرد: افرادی که بیشترین حد مصرف نوشابه‌های قندی را دارند باید مصرف نوشابه را در خانه و محل کار کم کنند و مصرف نوشابه‌های قندی ارتباط مستقیمی با ابتلا به دیابت نوع ۲ و بروز بیماری‌های قلبی دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دبّه آمریکا در نخستین روز اجرای برجام /تحریم‌ها نرفته برگشت‌!

س ژانویه 19 , 2016
نودیها : در اولین ساعت روز یکشنبه ظریف و موگرینی با قرائت بیانیه‌ای روز اجرای برجام و رفع تحریم‌هایی که سال‌ها به بهانه‌ای فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای علیه کشورمان وضع شده بود را اعلام کردند. روزنامه‌های زنجیره‌ای مانند همیشه به صف شدند و این بار پرشورتر از گذشته به این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...