هاشمی از سر لیستی کنار گذاشته شد/روحانی سر لیست شد

اشتراک گذاری :

نودیها: براساس پوستر منتشر شده اصلاح طلبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در کانال عصر اصلاحات ، نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت حذف شد.

فهرست یاران اعتدال با سرلیستی دکتر حسن روحانی و در هماهنگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی  منتشر شده است.

بنا بر گزارش این کانال، هم زمان با انتشار فهرست خبرگان مردم از سوی ائتلاف اصلاحات- اعتدال، بزرگان اندیشه ی اصلاحات به این نتیجه رسیده اند که انتشار فهرستی با سرلیستی دکتر روحانی می تواند موج اجتماعی بزرگ تری خلق کند.علت این امر این است که آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد دکتر حسن روحانی محبوب ترین شخصیت سیاسی در کشور است و نسبت به سرلیست های فعلی از وضعیت مطلوب تری برخوردار است.

سایت شفاف نیز گزارش داد: پس از آن که پس از انتخابات ۹۲، اصلاح طلبان دولت حجه الاسلام روحانی را رحم اجاره ای تعریف و تفسیر کردند، هاشمی رفسنجانی نیز در جدیدترین اظهارات خود، میزان آرای واقعی روحانی قبل از انتخابات را ۳ درصد اعلام کرد و گفت که با حمایت او بود که روحانی توانست به بالای ۵۰ درصد رای برسد.این اظهارات در حالی صورت می گیرد که حامیان دولت تاکید دارند که گفتمان اعتدال دارای پشتوانه مردمی بوده و رای به روحانی بر اساس یک پشتوانه اجتماعی صورت گرفته است.در همین راستا بر مبنای اظهارات هاشمی که مدعی رای ۳ درصدی حجه الاسلام روحانی در انتخابات ۹۲ بود، می توان گفت که بر اساس کل آرای ماخوذه در سال ۹۲ که بیش از ۳۶ میلیون بود، روحانی عملا نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار رای داشته و هاشمی ۱۷ میلیون رای به سبد رئیس جمهور برگزیده منتقل کرده است.مساله ای که به نظر می رسد جای اما و اگر های زیادی بوده و به نوعی اهانت به رئیس جمهور منتخب نیز می باشد، چرا که عملا با تعریف هاشمی، میزان آرای ۳ درصدی روحانی حتی از آرای باطله نیز کمتر بوده است.

 

تصویر پوستر حامیان دولت که در آن سرلیستی هاشمی حذف و روحانی در سر لیست قرار گرفته را در ذیل ملاحظه می نمایید:

رجانیوز از تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “هاشمی از سر لیستی کنار گذاشته شد/روحانی سر لیست شد

  1. باید به حال آقای هاشمی تاسف خورد . زیرا این از خدا بیخبران مثلاً اصلاح طلب آخرش معلوم نکردند که طرفدار هاشمی هستند یا دشمن او؟ یک روز به اومی گویند عالیجناب سرخ پوش ، یک روز او را پدر معنوی اصلاحات (جنبش سبز) می خواندند و امروز او را از سرلیستی سرنگون می کنند. این مرد شریف شده بازیچه دست مشتی بیگانه پرست . آقای هاشمی تر بخدا برگرد به جمع حزب اله همانهایی که با شما یکرو هستند و هنوز هم شما را دوست دارند و دعا می کنند خدا شما را دست این فتنه گران نجات دهد. البته خودت هم یه همتی و شجاعتی به خرج بدهید . مطمئن باشید امن ترین مکان برای شما جمع دوستداران نظام جمهوری اسلامی است نه این هایی که فقط اسم و شناسنامه ایرانی دارندولی عاشق تشویق شدن از سوی دشمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نیکی کریمی : دیدن استاده در غبار لذت بخش است

س فوریه 23 , 2016
نودیها از فارس : نیکی کریمی بازیگر و کارگردان کشورمان با انتشار پوستر فیلم ایستاده در غبار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: چقدر خوب است که آدم درباره فیلمی چیزی نداند و به یکباره با یک شاهکار رو به رو شود… و چقدر لذت بخش است دیدن این فیلم … […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...