انتقاد کارگردان مشهور از پوشش نامناسب بازیگران

اشتراک گذاری :

نودیها:ضیاءالدین دری گفت: نظر به اینکه ایران از یک قدمت تاریخی و فرهنگ غنی برخوردار است، هنرمندان از جمله بازیگران کشور وقتی در رویدادهای جهانی حضور می یابند، به نوعی نماینده این فرهنگ غنی هستند.

او اظهار داشت: به همین منظور ضرورت دارد هنرمندان به عنوان نماد فرهنگ غنی ایرانی درباره نوع پوشش ظاهری خود آموزش ببینند.
کارگردان سریال تلویزیونی «کیف انگلیسی» ادامه داد: برخی هنرمندان بر این باورند که در خارج از کشور می توانند هر نوع پوشش ظاهری داشته باشند در حالیکه این نگرش به نوع نگاه مردم کشورهای خارجی درباره ایران تاثیر منفی می گذارد.
دری با بیان اینکه مردم کشورهای خارجی قضاوت می کنند ما کشور عقب مانده ای هستیم و آداب و رسوم را نمی دانیم، تصریح کرد: متاسفانه برخی هنرمندان با پوشش ظاهری نامناسب خود در این کشورها، فرهنگ ایرانی را زیر سوال می برند.
او ادامه داد: متاسفانه هنوز برخی هنرمندان نمی دانند که نوع پوشش ظاهری در رویدادهای خارج از کشور متفاوت است و تصور دارند که حضور در هر جا و مکانی فرش قرمز بوده و با هر ظاهری می توانند حضور داشته باشند.
کارگردان فیلم سینمایی «صاعقه» با بیان اینکه پوشش ظاهری برخی هنرمندان در رویدادهای خارجی برازنده ایرانی بودن آنها نیست، گفت: هنرمندان باید آموزش ببینند وقتی که در یک برنامه شرکت می کنند با توجه به نوع برنامه و حضار، چه پوششی داشته و چه الفاظی را بکار ببرند.
دری خاطرنشان کرد: بهتر است هنرمندان با قدری مطالعه و تامل نسبت به نوع پوشش و گفتار خود در برنامه هایی که در خارج از کشور حضور می یابند، به ارتقای فرهنگ غنی ایران خود کمک کنند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱۰ ابهام درباره قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال

د جولای 10 , 2017
نودیها:بالاخره پس از ۱۷ سال، تکلیف فاز ۱۱ پارس جنوبی هفته گذشته مشخص شد و این فاز مرزی بزرگترین میدان مشترک گازی جهان برای دومین بار به شرکت فرانسوی توتال رسید.   در واقع مدت‌ها پیش،‌ در سال ۷۸ بود که شرکت ملی نفت ایران و شرکت توتال فرانسه برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...