حاج منصور ارضی: امسال هم کربلا نمی روم

اشتراک گذاری :
نودیها:حاج منصور ارضی سحرگاه جمعه در مراسم دعای کمیل در مسجد ارک، با انتقاد از سوء مدیریت ها و تبعیض ها در موضوع اربعین گفت: هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیئتی ها و سینه زن ها می مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، ان شاءالله با هم برویم.
 

عقیق:حاج منصور ارضی سحرگاه جمعه در مراسم دعای کمیل در مسجد ارک ، با انتقاد از سوء مدیریت ها و تبعیض ها در موضوع اربعین و مشکلات فروانی که برای زائرین سیدالشهدا ایجاد شده است گفت: خیلی ها از من می پرسند که امسال کربلا می روم یا نه ؟ هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیئتی ها و سینه زن ها می مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، ان شاءالله با هم برویم.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: امسال از روز پنج شنبه موکب شهدای مسجد ارک و مراسم عزاداری در سه نوبت صبح ، ظهر و شب برگزار خواهد شد. کسانی که توفیق کربلا رفتن پیدا نکرده اند ، می توانند برای اطعام در این موکب ها بانی شوند.

عقیق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کنترل قند خون با یک ترکیب گیاهی

د سپتامبر 20 , 2021
نودیها:برخی از دستور العمل‌های خانگی می‌توانند به دستیابی به تعادل مورد نیاز در خون بیمار کمک کنند. به عنوان مثال کرفس یکی از غذاهای موثر در این زمینه بوده، زیرا حاوی فیبر است و متابولیسم قند را بهبود می‌بخشد. کرفس همچنین حساسیت گیرنده‌های انسولین را در بدن افزایش می‌دهد و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...