ردپای هوادار کشف حجاب در مدرسه ناظم متجاوز

اشتراک گذاری :

نودیها:صفحه اینستاگرام متعلق به یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه ای در غرب تهران که در آن چندین نوجوان مورد آزار قرار گرفتند نشان دهنده عدم پایبندی وی به احکام مهم اجتماعی اسلام همچون حجاب و عدم اعتقاد به برخی اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی  است.

وی مطالبی در اینستاگرام خود منتشر کرده که حاکی از حمایت وی از طرح مخالفت با حجاب اجباری است که توسط مسیح علینژاد و سایر عناصر ضداسلام و ضد نظام از آن سوی مرزها در راستای از هم پاشیدن خانواده ایرانی برای دختران این سرزمین تجویز می‌شود.

 

از چند روز پیش  خبری به طور گسترده در فضای مجازی پیچید که  خشم و عصبانیت  مردم را برانگیخت؛ خبر آزار جنسی دانش آموزان در یکی ازمدارس متوسطه دوم  در منطقه۲ واقع در غرب تهران.  این اتفاق آنچنان تاسف بار و اندوهناک بود که مقام معظم رهبری شب گذشته طی دستوری به رئیس قوه قضاییه خواستار آن شدند تا پس از محاکمه متهمان، سریعا حدود الهی در رابطه با این افراد اجرا شود.

 

طبق اظهارات رئیس آموزش و پرورش این مطقه، فرد خاطی که از پرسنل آزاد بود تحویل مراجع قضایی شده است. مدیر این مدرسه غیردولتی هم برکنار شده و در حال حاضر سرپرستی جدید برای مدرسه انتخاب شده است. در انتها آرزو می‌کنیم تا دیگر شاهد هیچ اتفاق ناگوار اینچنینی در هیچ یک از مدارس کشورمان نباشیم.

 

مطالب منتشرشده در صفحه اینستاگرام این عضو هیئت مؤسس را در ادامه می‌بینید.

طبیعتا کسانی که خودشان لاابالی گری و ولنگاری را در جامعه ترویج می کردند، باید پای هزینه های تجاوزی که در همان راستا اتفاق افتاده است نیز بایستند.

مشرق

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1374

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جزئیات ویژه برنامه فردوسی‌پور برای جام جهانی

چ مه 30 , 2018
نودیها:در شرایطی که تنها ۱۵ روز به آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است، عادل فردوسی پور به همراه گروه تهیه و تولید برنامه ورزشی «نود» دکورسازی برای برنامه جدید خود را آغاز کرده است. بنا بر این گزارش،برنامه جدید فردوسی‌پور در دکوری جدید و بزرگ‌تر از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...