سوال کاربر : آیا اینکه میگن خودارضایی به تعداد درستش مفید است، درس است؟

اشتراک گذاری :

سوال کاربر : آیا اینکه میگن خودارضایی به تعداد درستش مفید است، درس است؟

 

پاسخ:

سلام و عرض ادب
متاسفانه نه!
این تجویز اتفاقا برای برخی پزشکانی هست که بیشتر برای شهرت و کسب محبوبیت از این جور حرفها می زنند. مقالات معتبر زیادی در جهان در مضرات خودارضایی منتشر شده.
برخی از روانشناسان و مشاوران هم این تجویز را دارند و علتش همان طور که در بالا عرض کردم بیشتر برای شهرت است. حتی در تلویزیون چندی قبل یکی از همین روانشناسان که خانم ظاهرا مذهبی هم نشان میداد توصیه به خودارضایی غیر خطرناک کرد یعنی همین تعدادی که شما میفرمایید.
خودارضایی یک عمل مضر و یک بیماری جنسی محسوب می شود که با توجه به مشکلات بوجود آمده در ازدواج و تاخیر بیش از حد ازدواج در سراسر جهان متاسفانه وجود دارد.
به دلیل شیوع این عمل زشت و خطا در بین برخی از جوان ها و نوجوان ها عده ای هم برای کسب شهرت و محبوبیت کاذب که خودشان دچار بیماری سلبریتیسم هستند این تجویزهای خطا را انجام میدهند.
این در حالیست که در متون دینی هم این امر به شدت نهی شده و جزو گناهان کبیره یاد شده است.
به این حرفها گوش ندهید و نگاهتان به این عمل به عنوان یک بیماری خطرناک را تغییر ندهید.
موفق باشید.

 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 2 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حضرت فاطمه معصومه (س) در کلام بزرگان و علما

پ نوامبر 26 , 2020
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، حضرت معصومه (س) یکسال پس از ورود برادرش حضرت امام رضا (علیه‌السّلام) به ایران به همراه عده‌ای از برادران و خواهران و عده دیگری از خویشان به منظور دیدار با حضرت وارد ایران شدند اما در راه، در ۱۰ ماه ربیع الثانی، در سن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...