کشف ۶۶۹ کیلوگرم تریاک و شیشه در دو عملیات پلیسی

اشتراک گذاری :

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام جزئیاتی از دو عملیات پلیسی، از کشف ۶۶۵ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلوگرم شیشه در این عملیات‌ها خبر داد.

سردار محسن خانچرلی  با اشاره به عملیات روز گذشته پلیس اظهار کرد: صبح روز گذشته و در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات اطلاعاتی در جریان بارگیری یک محموله مواد افیونی قرار گرفتند که از شیراز به مقصد غرب استان تهران بارگیری شده بود.

وی افزود: ماموران بعد از کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ملارد و صفادشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس پس از توقیف خودرو و دستگیری راننده وسرنشین آن، در بازرسی دقیق از این خودرو موفق شدند تعداد ۶۵ بسته ۱۰ کیلویی موادمخدر از نوع تریاک، ۲عدد دستگاه گوشی همراه و تعداد ۱۵ عددسیم کارت صفر و استفاده نشده را کشف کنند.

خانچرلی در ادامه به عملیات پلیسی دیگری که به کشف ۴ کیلوگرم شیشه منتهی شد پرداخت و گفت: به دنبال گزارشهای متعدد در خصوص فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی به منظور کشف مخفیگاه متهمان، افزود: پس از به دست آمدن اطلاعات تکمیلی، ماموران پلیس در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، با هجوم به مخفیگاه متهمان توانستند ۳ قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:‌ ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چهار کیلو و ۲۰۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه سلاح کلاش را کشف کردند.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

معجونی معجزه‌گر برای لاغری

د آگوست 10 , 2015
: سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می‌رود زیرا کبد به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در بدن کمک می‌کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، براساس نتایج مطالعه انجام شده، نوشیدن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...