اسکورت ‌۲۶۰۰ کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش‌

اشتراک گذاری :
 از بوشهر به نقل از روابط عمومی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ‌در حاشیه حضور در منطقه دوم دریایی ارتش در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مقتدر نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بیانگر توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی از تداوم حضور توانمند نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد خبر داد و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش به منظور حفظ امنیت و حفاظت از کشتی‌های مختلف تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به‌منظور افزایش توان راهبری و رزمی نیروی دریایی ایران برنامه‌ریزی شده و طرح‌های مختلف در این زمینه اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ منافع و تامین امنیت کشور مقتدرتر از گذشته در سطح دریاها و آب‌های آزاد حضور داریم و تلاش و فعالیت‌های خود را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سیاری به ماموریت‌های ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان کرد: این ناوگروه در آب‌های آزاد حضور دارد و با ناوشکن البرز و بندرعباس ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۸۷ تاکنون ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در دریاهای آزاد حضور گسترده‌ای داشته‌اند و مقابله با تروریسم دریایی و حفاظت از منافع اقتصادی کشور با جدیت در دستور کار بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌جمهوری اسلامی ایران به حفاظت ناوگروه‌های ارتش از مسیر عبور و مرور کشتی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: طی هفت سال اخیر ۲ هزار و ۶۰۰ کشتی تجاری و نفتکش توسط نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و دریای سرخ اسکورت شده است.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا هاشمی از نتیجه جلسه خبرگان خرداد ۶۸ راضی بود!؟ روایت شاهدان عینی از تلاش هاشمی برای تصویب شورایی شدن رهبری

د ژوئن 8 , 2015
محمد محبوبی : شرح وقایع مهمترین جلسه مجلس خبرگان رهبری پس از انقلاب اسلامی، یعنی جلسه‎ای که به انتخاب آیت الله خامنه‎ای به عنوان ولی فقیه و جانشین حضرت امام (ره) منجر شد، از آن جمله اتفاقات تاریخی است که هنوز بعد از گذشت ۲۶ سال، زوایای مهم و پنهانی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...