جواب به کاربر در مورد لیدی گاگا شما متحجرید و جامعه سیم خارداری

اشتراک گذاری :
بسم الله الرحمن الرحیم – خاک بر سر تو و امثال متهجر تو کنن که یک حق بزرگ یعنی ازادی بیان وفکر رو از ادما میگیرین و به زور میخوان توش قران و پیغمبر فرو کنین .احمق تو اون ور میان کلیپ ای خواننده های مارو میزارن میخندن به ما قطعا اگر چیزی در شریعت lady GaGa تو رو اذیت کرده به همون اندازه شریعت تو هم برای اونا نا خوشاینده, به خاطر همین تهجر الکی .تا کی میخواین ادما رو دور سیم خوار دار نگه دارین .فاجعه رو لیدی گاگا به وجود نمیاره بلکه داره وسط همون سیم خوار دارا به دست این شرایط شکل میگیره, { این قسمت از متن به ما مربوط نمیشود و جواب آن را جایی دیگری باید جست و جو کنید} وقتی همه جای جامعه دروغ میبینی جامعه دچار خلع ارزشی میشه اون موقع که برای پر کردنش به ارزش های بیگانه دامن میزنه پس ببین امثال شما چه به سر ملت اوردن با تو سری زدن به اونا تا جوون این زمونه الگو ارزشیش به جای کوروش و این همه شهید روشن فکر که و خیلی زیاد بند دین و متهجر گرایی بودن باید بره دنبال لیدی گاگا. ولی من هم با جاهایی از نقد موافقم وهم تو خاهایی که بیشتر ه مخالفم اما با کلیت نقد این جور چیز ها موافق نیستم چون دلیل محکمی پشتش نیست.
 
جواب در ادامه

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام خدمت شما کاربر محترم و تشکر از نظری که داده اید
و اما جواب
 
در اول بحث چیزی گفتید که قسمتی از جواب در آن است ، اینکه آنها ما را تحلیل میکنند ، بله تحلیل میکنند و ما هم وظیفه داریم آنها را تحلیل و نقد کنیم این یعنی آزادی ، اینکه آنها همه ی مقدسات ما را به سخره بگیرند و زیر سوال ببرند و آزاد باشند و ما هر چه بگوییم این همه مورد هجمه قرار بگیریم آزادی نیست ، بگذارید ما هم نظرمان را و استدلالمان را بگوییم اینکه شما بر اساس عشق ها و نفرتهایتان نمی پسندید مشکل ما نیست.
 
بنابراین آنچه آن را تحجر نامیده اید به نظرم تحجر ما نیست بلکه تحجر شما است که اجازه نقد نمیدهید.
 
در قسمت دیگری شما فرموده اید که سیم خاردارکشی دور جامعه باعث شده اقبال به لیدی گاگا و دیگران پیدا شود من اینجا از شما سوال میکنم ، آیا امروز در این کشور مردم به ماهواره و اینترنت و … دسترسی ندارند ، حالا بماند هر از چند گاهی ، چند تا دیش ماهواره از بالا به پایین پرتاب میشود اما میتوانید حقیقت را نادیده بگیرید ؟ اگر در کره شمالی کسی این حرف را بزند شاید وارد است اما در اینجا که این همه سایتها و شبکه ها آزادانه هر چه میخواهئد میگویند میتوان گفت جامعه ما و ملت ما با سیم خاردارهایی احاطه شده ، کسی که دینش را با اشخاص و افراد مثلا با فلان بسیجی و یا فلان روحانی که اشتباه فکر میکند از دست میدهد در دین خود شک کند ، چون در هر جایی کسانی هستند که درست فکر نمیکند و البته درست عمل نمیکنند درن را باید با حقیقتش دریافت کرد.
 
حتی در آمریکا و اروپا هم فیلترینگ به صورت جدی معنا دارد مگر نه این است که همین فرانسه مهد دموکراسی با حجاب یک دختر در دانشگاه در سطح رییس جمهور مقابله میکند باور کنید اگر کمی درست نگاه کنیم ما در موارد زیادی آزادی داریم و البته در برخی موارد هم آزادی کم داریم که این کم بیشتر متوجه دینداران و بیشتر ملت است که میخواهند پاک زندگی کنند.
 
جامعه پر دروغ نگاه شماست شاید شما دیگرانی به این ملت پاک جور دیگری نگاه میکنند ما تمام اشکالاتمان باز خیلی پاک تر از دیگرانی زندگی میکنیم البته که باید بهتر شویم و هنوز راه زیادی داریم تا خود حقیقت.
 
برادر عزیز و یا خواهر گرامی ، این شهیدان و کوروش و اینها که حرف ما هم هست ما هم با شما هم عقیده ایم ولی چه کنیم این کار صدا و سیما و جاهایی است که رسانه در اختیار دارند ما وظیفه خود را انشالله سعی میکنیم انجام دهیم و البته قبول داریم که کوتاهی کرده ایم ولی شما هم قبول کن این نگاه غلط است من و تو نداریم ما داریم ما باید حرکت کنیم خودرا  و جامعه را هم زمان اصلاح کنیم و در مورد لیدی گاگا فقط بگویم اگر کسی از ابن ملجم تعریف و تمجید کرد و بعد علی را ستود مورد احترام نیست گاگا قاتل پیامبر را می ستاید و بعد مثلا پیامبر را .
 
باز ممنونم .

 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود صحبتهای دکتر عباسی درباره مشایی و احمدی نژاد - اردیبهشت ۱۳۹۰

پ آوریل 16 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – این سخنان دکتر حسن عباسی به نظر میرسد در یک جلسه خصوصی بیان شده است که کمی صدا را تقویت کردیم تا بهتر شنیده شود. البته این سخنان تخصصی است و قطعاً خدمات بسیار و کارهای انقلابی دولت احمدی نژاد از یادها نمیرود.     […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...