روایت شهادت یک بچه پولدار تهرانی از شبکه یک سیما

اشتراک گذاری :

مستند «آخرین زمستان مجید» روایت زندگی شهید مجید صنعتی روز یکشنبه از شبکه از ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

نودیها:روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مستند «آخرین زمستان مجید» روز یکشنبه از شبکه از ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

مستند «آخرین زمستان مجید» مروری است بر زندگی شهید مجید صنعتی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که توسط کارگردنی جوان ساخته شده اس و روی آنت شبکه اول سیما قرار خواهد گرفت.

شهید مجید صنعتی از شهدای دفاع مقدس است که پیکر وی در جریان تفحص سال ۱۳۸۰ کشف می شود. شهید صنعتی اگرچه در خانواده ای متمول به دنیا آمده بود و زندگی ایده آلی از نظر مادی در تهران داشت ولی با مراجعت به جبهه‌های دفاع از کشور، معنویات را بر مادیات ترجیح داد تا اینکه در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کارگردان این مستند با بازسازی کودکی و نوجوانی شهید صنعتی، روایتی عینی از خلقیات و رفتار های این شهید والا مقام را به تصویر کشیده است.

مستند «آخرین زمستان مجید» به کارگردانی علی قرائتی و تهیه کنندگی مهدی مطهر، در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ از ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چهره‌های سرشناسی که «خبرنگار» بودند

ی آگوست 7 , 2016
نودیها:دنیای خبرنگاری همیشه جز آن دسته از کارهایی بوده است که به خاطر ویژگی های مختص خودش انتخاب معمولی برای افراد محسوب نمی شده چون کاری است که علی رغم شیرین بودن و داشتن هیجان، دردسرهای منحصر به فردی هم دارد برای همین هم خیلی ها این کار را جزو […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...