سریال عاشقانه دل منوچهر هادی، کاری ضعیف و صحنه آهسته – نقد و بررسی!

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل سایت نودیها – سریال دل که به اصطلاح عاشقانه ای جدید است از منوچهر هادی، مدتی است از شبکه نمایش خانگی و سایتها پخش می شود.

من معمولا عادت ندارم فیلمی را که تمام نشده نقد کنم اما این سریال از این قاعده مستثنی است.

سریال منوچهر هادی که خود را عاشقانه ساز می داند و من نمیفهمم که این ها چه عاشقانه هایی است؟! این بار بعداز موفقیت نسبی در عاشقانه، باز در سریال دل، از الگوهایی بهره برده که در عاشقانه هم استفاده کرده بود.

زندگی های لاکچری آنچنانی، زندگی در قصرهای بزرگ، خانواده هایی که پولشان از پارو بالا می رود و تمام دغدغه آنها روابط بینشان است، لباس ها و آرایش های غلیط و خود خفه کن!! و کت وشلوار و کراوات پوشیدن حتی در دستشویی و…

حتی زن های خانه در خانه شان و در حضور همسر و فرزندان لباس هایی می پوشند و مدل موهایی دارند که ماها فقط در عروسی ها و مهمانی ها آن گونه ایم شاید هم ممکن است اینگونه خودمان را خفه نکنیم.

این سریال در هر قسمت چندین و چندین بار صحنه آهسته دارد، برای چه؟ صحنه آهسته برای چه استفاده می شود. برای این که سریال کند تر از اینی که هست بشود؟ برای این که توجه ما جلب بشود به موضوعی؟ به چه موضوعی؟ خیلی این صحنه آهسته روی اعصاب است.

شما مواجه هستید با داستان تک خطی که به کندی پیش می رود. کندی داستان از یک طرف و توهم های پی در پی ای که در سریال شخصیت ها می زنند از طرف دیگر سطح کیفی سریال را خیلی خیلی پایین آورده. گاهی بعد از دیدن آنچه خواهید دید با خود میگویید خدا رو شکر داستان جلو خواهد رفت ولی در قسمت بعدی می بینید که توهمی بیش نبوده است.

وقتی شخصیت پردازی ها کامل نیست و اصلا شخصیتی به آن معنا شکل نمی گیرد، پخش موسیقی که برای این فیلم خوانده شده، جدا شدن از هم یا نگرانی ها و عاشقانه ها درون ما را تکان نمی دهد و یا احساست ما را تحریک نمی کند. اصلا حسی ایجاد نمی کند. در صحنه ای آهنگی خوانده شد بعد معلوم شد توهم در ذهن شخصیت بوده… وای دیوونه شدم!  آخه مگه میشه؟؟؟!!!! موسیقی متن تکراری و روی اعصاب راه می رود و زیبایی خاصی ندارد.

متاسفانه جنجالی که بر سر لباسهای سریال پیش آمد به نظر می رسید از سوی طرفداران این سریال بوجود آمده بود. چه فرقی می کند رنگ لباس من چگونه باشد اگر خود لباس مشکلی داشته باشد؟

این به ظاهر رد شدن از خط قرمز ها برای جمع کردن مخاطب بد نیست!!!

این فضا پیش می آید که ببینید دارند جلوی ما را می گیرند که حرف نزنیم. آخه برادر چه حرفی داری بزنی سر و ته این سریال چی در میاد؟

واقعا این سریالها و فیلمهای شبکه خانگی به شدت رو به افول و از هم گسیختگی هستند و کاش ما هم کمی رو انتخاب ها و سلیقه خودمان کار کنیم و هر چیزی را نبینیم!

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 2 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ نگاه کن به خورشید که داره میخنده ... حسین حقیقی با کیفیت عالی - سلام به آینده

چ مه 6 , 2020
دانلود آهنگ نگاه کن به خورشید که داره میخنده … حسین حقیقی با کیفیت عالی – سلام به آینده پخش برخط play online بارگیری صوت download   منبع : کانال تلگرامی حسین حقیقی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 2 میانگین: 5]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...