قهر حسن روحانی و شرکت نکردن در مجمع تشخیص ؟!

اشتراک گذاری :
نودیها : جلسه این هفته مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی برگزار شد که همچنان جناب رئیس جمهور از حضور در آن امتناع کرده است.

 شنیده ها حاکی از آن است که آقای روحانی به دلیل مخالفت هایی که با برنامه ششم توسعه دارند و معتقدند چون دولت مجری این برنامه بوده طبعا باید با نظر وی این برنامه تدوین شود به نشانه اعتراض در جلسات اخیر شرکت نکرده است.

ولی این اقدام رئیس جمهور سال گذشته نیز به دلیل تصمیم‌گیری مجمع در “حل معضل شرایط عزل رییس کل بانک مرکزی” تکرا شد و به مدت حدودا ۳ ماه از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام خودداری کردند. این رفتار رئیس جمهور شباهت بسیاری با قهر محمود احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوریش با مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد؛ احمدی‌نژاد، بعد از سه سال غیبت از اولین جلسه مجمع در فرودین ۸۸، روز اول اردیبهشت سال ۹۲ در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

اگرچه اشتباه مکرر احمدی‌نژاد در عدم حضور در جلسات مجمع قابل دفاع نبوده و نیست، اما رسانه‌های اصلاح‌طلب و مخالف دولت در آن زمان و حامیان دولت در زمان حال، هر از گاهی با تیتر کردن غیبت احمدی‌نژاد در جلسه مجمع، به نوعی انتقاد خود را از رییس جمهور وقت اعلام می‌کردند، انتقادی که در دو ماه گذشته تبدیل به سکوت محض شده است و هیچ‌یک از رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت، خبری مبنی بر غیبت روحانی در جلسات مجمع منتشر نمی‌کنند و هیچ اصلاح‌طلبی به خود زحمت انتقاد از روحانی را نمی‌دهد!

به نظر می‌رسد، این تنها شباهت روحانی به رفتارهای احمدی‌نژاد نبوده و شخص رییس جمهور در دو‌سال و نیم از عمر دولت، رفتارهایی از خود بروز داده است که برخی مردم را یاد دوران احمدی‌نژاد می‌اندازد.

منبع : رجانیوز به نقل از فردا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رائفی‌پور:BBC هنوز داعش را «پیکار جو» خطاب می‌کند نه «تروریست»!

پ نوامبر 19 , 2015
نودیها :  علی‌اکبر رائفی‌پور بعد از ظهر روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اظهار کرد: کشورهای استعمارگر به اهمیت رسانه پی برده‌اند و امروز مدیریت رسانه‌های جهان در اختیار استعمارگران دیروز است.  این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...