مسی و انتقاد از منتقدانش!

اشتراک گذاری :
نودیها:تیم فوتبال آرژانتین در یکی از عجیب‌ترین نتایجی که تا الان در جام جهانی رقم خورده، با نتیجه یک بر یک برابر ایسلند متوقف شد. عملکرد ضعیف لیونل مسی در این بازی نشان داد که این ستاره در فرم ایده‌آل خود قرار ندارد. مسی که برابر ایسلند نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد با هدر دادن یک پنالتی روز بدش را کامل کرد.

این در حالی بود که این عملکرد دور از انتظار از این ستاره آرژانتینی موجب شد تا خیلی از کارشناسان انتقاداتی را علیه وی مطرح کنند. همین موضوع موجب عصبانیت مسی شد.

این فوق ستاره آرژانتینی در جواب منتقدان اظهار داشت: وقتی که راهی را درست می‌روم هیچکس یادش نمی‌آید که چه کار‌هایی انجام داده‌ام، اما کافی است اشتباه کنیم. همه تا سالیان سال آن را از یاد نخواهند برد.
میزان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ترفند‌هایی برای تربیت کودکی مودب

س ژوئن 19 , 2018
 نودیها:حتماً شما هم با کودکانی روبرو شده‌اید که مرتب کار اشتباهی را انجام می‌دهند و پیوسته عذرخواهی می‌کنند؛ برخی از کودکان هم به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنند و حتی حاضر هستند که کتک بخورند، اما عذرخواهی نکنند. عذرخواهd، این عادت روبه فراموشی در سنین کودکی،  باید به شکلی باشد که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...