نامه دختر شهید مدافع حرم به آتشنشانان شهید

اشتراک گذاری :
نودیها:فرزند شهید مدافع حرم علی زاده اکبر در نامه ای برای آتشنشانان شهید حادثه پلاسکو می‌گوید: ای شیرمردان شجاع من افتخار می‌کنم که جان مردم را در حادثه پلاسکو نجات دادید.

 

 پنجشنبه سی‌ام دی ماه بود که خبر آتش سوزی و سپس ریزش مجتمع تجاری پلاسکو به سرعت در همه جا پیچید. حادثه‌ای که تعدادی از آتش‌نشان فداکار جان خود را برای نجات هم‌نوعان خود بر کف دست گذاشتند و به شهادت رسیدند. پس از وقوع این حادثه تلخ, قشرها و افراد مختلفی از مسئولان گرفته تا خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم با خانواده این شهدا ابراز همدردی کردند. فاطمه زاده اکبر فرزند شهید مدافع حرم علی زاده اکبر نیز نامه‌ای برای این آتش‌نشانان شهید نوشته است.

 

او در این نامه می‌گوید: آتش‌نشانان فداکار جان خود را به انداختند و مردم را در حادثه‌ی‌پلاسکو نجات دادند. ای شیرمردان شجاع من افتخار می‌کنم که جان مردم را در حادثه پلاسکو نجات دادید. من برایتان دعا می‌کنم  از پدر شهیدم می‌خواهم تا زنده بماند و از زیر آوار نجات پیدا کنید.

تسنیم

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا اقتصاد رشد کرد ولی جیب مردم خالی‌تر شد؟

س ژانویه 24 , 2017
نودیها:بر اساس آمار و ارقام منتشر شده و اظهارات مسئولان دولتی،در طی ماه های گذشته،شاخص های کلان اقتصادی در سرمایه گذاری و صادرات،رشد قابل توجهی داشته و از سوی دیگر نرخ تورم نیز تک رقمی شده است.   اما این سئوال در ذهن بسیاری از عموم مردم مطرح است که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...