نرم افزار موبایل ثبت نام برای غذای حضرتی امام رضا (ع)

اشتراک گذاری :

 

نودیها : به‌نقل از آستان‌نیوز، سید خلیل منبتی با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت‌نام غذای حضرتی «رضوان» اظهار داشت: در راستای ایجاد فرصت برابر جهت بهره‌مندی تمامی زائران امام رئوف(ع) از غذای متبرک مهمان‌سرای حضرت رضا(ع)، با ایجاد تحول در روش توزیع دعوت‌نامه مهمان‌سرای حضرتی، کد ملی هر فرد را مبنای توزیع غذای حضرتی قرار داده است.

وی این سامانه را یکی از جلوه‌های نوآوری و تحول در آستان قدس رضوی در راستای تسهیل دسترسی زائران از غذای متبرک حضرت برشمرد و افزود: در این طرح هر شخص با کد ملی خود می‌تواند حداقل یک بار در یک دوره زمانی میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) شده و از غذای متبرک بهره‌مند شود.

وی با توضیح روند ثبت‌نام در این سامانه تصریح کرد: زائران با مراجعه به سایت mehmansara.razavi.ir این نرم افزار را نصب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در فهرست انتظار قرعه کشی روزانه حرم مطهر قرار می‌گیرند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 116

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکسی که پشت پرده وحشتناک خبررسانی دشمنان ایران را نشان می دهد!

پ ژانویه 17 , 2019
نودیها – این عکس خود گویای این است که رسانه های معاند ایران چقدر در خبرهای مربوط به ما اغراق می کنند و در مورد خودشان همه چیز را خیلی معمولی جلوه می دهند. یعنی آخر آزادی بیان و حقیقت و راستگویی رسانه ای!   برای امتیاز دادن به این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...