یادداشت عجیب دزد برای صاحبخانه

اشتراک گذاری :

نودیها:سارق ناامید پس از آنکه هیچ پول و شیء ارزشمندی را در خانه یک مامور دولتی پیدا نکرد دست به اقدام عجیبی زد. این دزد با گذاشتن یک پیغام شِکوه آمیز برای صاحبخانه از وی به خاطر قفل کردن درب خانه شکایت کرد. پلیس محلی هند روز دوشنبه با اعلام این خبر اعلام کرد که این سارق در یادداشتی نوشت: «چرا درب خانه ات را در حالی که هیچ چیز باارزشی در داخل آن نیست قفل کرده ای؟» این اتفاق در منطقه «دِواس» واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد.

کپی این یادداشت اکنون در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. «آنوراگ دِواری»، یک فعال توئیتر محلی در هند با انتشار این یادداشت در صفحه توئیتر خود نوشت: «در یک سرقت عجیب در دواس، سارق که وارد خانه یک مامور دولتی شده بود پس از آنکه نتوانست پول یا اشیاء گرانبهایی را در آنجا پیدا کند یک یادداشت برای وی گذاشت. در این یادداشت دزد از نبود پول و اشیاء قیمتی در خانه گله کرد و نوشت چرا وقتی چیز باارزشی در خانه ات نیست درب آن را قفل کرده ای.»

 

این مامور دولتی که ظاهرا در ماموریت حضور داشت پس از دو هفته و بازگشت به خانه متوجه ورود سارق به خانه اش شد. با اطلاع پلیس محلی هند تحقیقات برای شناسایی این سارق ناشناس آغاز شده است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 2 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 4

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۸ سبزی خاص که فواید شگفت انگیزی دارند

پ اکتبر 14 , 2021
نودیها:اگر فردی بتواند از رژیم غذایی سرشار از سبزیجات برگدار پیروی کند، مزایای بسیاری از جمله محافظت در برابر بسیاری از بیماری‌ها را برای خود تضمین می‌کند. در این گزارش بهترین سبزیجات برگدار که می‌توانند با هدف بهبود سلامت کلی به رژیم غذایی اضافه شوند آورده شده است: ۱- گل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...