زیارت شاهان سعودی از قبر جورج واشینگتن پس از تخریب بقیع

اشتراک گذاری :
بازخوانی روایتی از سفر شاه اسبق عربستان سعودی به آمریکا، نشان می‌دهد که چگونه سردمداران وهابیت تکفیری که زیارت قبور انبیا و اولیا را شرک قلمداد می‌کنند، چون به واشنگتن می‌روند، آن کارِ دیگر می‌کنند!

این تصویر که چندی پیش از سوی یک موسسه آمریکایی منتشر شد، نشان می دهد که ملک سعود برادر ملک سلمان و شاه اسبق عربستان (ولی عهد وقت) و هیأت همراه، در سفر سال ۱۹۴۷م. به آمریکا چگونه با خضوع و خشوع به زیارت! قبر جورج واشنگتن شتافته اند و برای عرض ارادت خود، به وی تاج گل اهدا می کنند.

این اقدام سردمداران تکفیر و تروریسم در حالی صورت گرفت که ۲۲ سال پیش از آن یعنی در سال ۱۹۲۵م. و با فتوای مفتیان دربار سعودی، زیارتگاه های مطهر ائمه اهل بیت (ع) و عمو همسران پیامبر (ص) و برخی دیگر از اصحاب آن حضرت در بقیع، تخریب شد و تا امروز هم تروریسم دولتی آل سعود، از نزدیک شدن مسلمانان به قبر پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) و ایستادن در برابر آنها، به شدت و با برخورد وقیحانه، جلوگیری می کنند و زیارت قبور پیامبر (ص) و ائمه مسلمین را شرک می دانند؛ در حالی که خود به زیارت قبر سردمداران جنگ و بینانگذاران اسلام ستیزی در آن سوی دنیا می شتابند.

منبع : العالم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواستگار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چ سپتامبر 16 , 2015
خواستگاری زن  رو به شوهرش کرد و گفت: ابراهیم ! چرا سنگ ‌اندازی می ‌کنی؟ هر دختر و پسری سرانجام باید ازدواج کنند و زندگی مشترک خود را آغاز کنند. سنگ ‌اندازی کدام است زن؟. هر که از راه رسید و دخترمان را خواست، باید بدهیم؟ او و خانواده ‌اش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...