رونمایی از لوگوی جدید شبکه آی فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها : «محمد حاتمی»  گفت: در روزهای آینده تغییرات کلی در بسته گرافیکی  شبکه آی فیلم رخ خواهد داد و همزمان با این اتفاق قاب تصویری از فرمت پخش ۴ به ۳ در قاب قدیمی تلویزیون، به ۱۶ به ۹ تبدیل می شود.

مدیر شبکه آی فیلم عنوان داشت: باتوجه به تاکید ریاست محترم سازمان صداوسیما بر افزایش سطح کیفی جلوه های گرافیکی و بصری شبکه ها، علی رغم مشکلات مالی و کمبود امکانات، تلاش های لازم صورت گرفته و ان شاء الله در روزهای آینده، بسته گرافیکی شبکه ای فیلم ارتقاء خواهد یافت.

وی همچنین درباره تغییرات بسته گرافیکی شبکه بین المللی آی فیلم افزود: با انجام اصلاحاتی در رنگ و قالب لوگوی فعلی، تلاش شده تا نقایص آن رفع شود. در لوگوی جدید شبکه آی فیلم عناصر تشکیل دهنده ساده اند و خلاف لوگوی قبلی نوشتار با حروف کوچک انجام شده است. فرم های به کار رفته نرم هستند و دیگر خبری از گوشه های نوک تیز نیست. رنگ لوگوی جدید شبکه سفید است و با درصد شفافیتی که دارد، در هر لحظه با رنگ تصویر پس زمینه خود تلفیق می شود. طراحی لوگوی جدید حاصل همفکری آقای محمد جهانی مقدم، طراح گرافیک وآقای علیرضا پورشکوری، مدیرهنری و طراح بسته گرافیک شبکه است.

حاتمی با اشاره به ماموریت برون مرزی شبکه های آی فیلم اظهار داشت: آی فیلم نماینده رسانه ملی برای ارائه فرهنگ و هنر ایران اسلامی در پنج قاره جهان محسوب می شود. بنابراین در گرافیک جدید تاکید داشته ایم که از مزیت های هنر ایرانی اسلامی بهره بگیریم بنابراین جلوه هایی از فرش، مینیاتور، کاشی کاری، خوشنویسی، نقاشی و موسیقی ایرانی متجلی خواهد شد.

وی همچنین افزود: مدیریت تامین برنامه شبکه نیز با اتخاذ تدابیر فنی، مشکل وجود دو ستون سیاه جانبی که به دلیل تغییر قاب از ۴ به ۳  به حالت ۱۶ به  ۹ و هنگام پخش تولیدات قدیمی، در شبکه های تلویزیونی به وجود می آید را برطرف کرده و این مزیت نیز در روزهای آینده در شبکه آی فیلم مشاهده خواهد شد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس بسیار قدیمی قاسم سلیمانی کنار اسطوره های جنگ

س دسامبر 22 , 2015
مردانی که همه عمر را در نبرد و مقاومت طی می‌کنند. مردانی خستگی ناپذیر که نه تنها تن به جبر تاریخ نمی‌دهند که تاریخ را پیش روی خود به تسلیم وا می‌دارند. این عکس، شامل تعدادی از آن مردان است. برخی چون شهید زین الدین، شهید مهدی باکری، شهید محمد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...