حمله به ایران در آستانه اجرای توافق هسته‌ای

اشتراک گذاری :

نودیها : با نزدیک شدن به زمان اجرای توافق هسته ای بین تهران و ۱+۵، حملات و فضاسازی های رسانه های غربی علیه ایران شدت گرفته است.

 

 

در همین راستا، روزنامه آمریکایی “چارلستون پست اند کوریر” (postandcourier) یادداشتی را علیه مواضع مقامات مسئول ایران و همچنین سیاست های کشورمان در خاورمیانه منتشر کرده است.

 

 

در ابتدای این گزارش می خوانیم: چهاردهم جولای، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به توافق بلندمدت و جامع هسته ای با ایران دست یافته که جلوی دستیابی این کشور به سلاح هسته ای را می گیرد. وی گفت این توافق براساس اعتماد بنا نشده بلکه بر مبنای تحقیق و نظارت می باشد.

 

 

چارلستون پست در ادامه نوشتار خود مدعی شد: اما ایران در شرایطی که برای اجرای توافق هسته ای آماده می شود، نشان می دهد که ابهام را بر اعتماد ترجیح می دهد.

 

 

این روزنامه آمریکایی افزود: مقامات ایرانی، اظهارات ضدغربی خود را افزایش داده اند و این کشور همچنان به فعالیت های نظامی خود در منطقه ادامه می دهد.

 

 

چارلستون پست با بیان این ادعا که “ایران بازی های خطرناکی را در فکر خود دارد” نوشته، بسیار بعید به نظر می رسد که این کشور همکاری مناسبی را با آژانس بین المللی انرژی هسته ای داشته باشد.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خمینیون: به جرم عشق تواَم می‌کُشند، روح الله!

پ دسامبر 17 , 2015
نودیها : در لهوف سید بن طاووس آمده است؛ «غلام سیاهی بود اهل آفریقا که «جون بن حوی» نام داشت؛ در روز عاشورا و در میانه معرکه، جون از امام حسین(ع) اذن میدان گرفت ولی حضرت به او فرمودند تو غلام هستی جون، و غلامان از جنگ معافند. جون به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...