از سیاهدانه و خواص آن غافل نشوید

اشتراک گذاری :

سیاهدانه طبیعت گرمی دارد و به دلیل داشتن ماده تیموکیتون دارای اثر ضدتشنجی است. در کاهش نفخ و دفع گازهای معده موثر است. زیاد کننده شیر مادران است. ضدکرم است. مصرف آن با سرکه باعث دفع کرم دستگاه گوارش می شود. استفاده از مخلوط سیاهدانه آسیاب شده با عسل برای تسکین درد رحم و پس از زایمان مفید است. برای استفاده از سیاهدانه، مشورت با یک طبیب آشنا به طب سنتی توصیه می شود. از سیاهدانه می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

درمان گوش درد و سرگیجه: یک قاشق مرباخوری عسل را با چند قطره روغن سیاهدانه مخلوط و صبح ناشتا میل کنید.

روماتیسم: کمی روغن سیاهدانه را گرم کنید و قبل از خواب آن را به محل درد بمالید و خوب ماساژ دهید و با یک تکه پارچه پشمی ببندید.

ناراحتی های کبدی: مقداری پودر سیاهدانه را با گیاه آلوئه ورا و عسل مخلوط کنید و هر صبح یک قاشق مرباخوری از آن را میل کنید.

ناراحتی های کلیوی: کمی سیاهدانه (حدود یک استکان) را در یک لیتر آب بجوشانید و با عسل میل کنید.

خراسان نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 230

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پفک موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می شود

ی آوریل 26 , 2015
یک پزشک و محقق طب اسلامی گفت: چسبندگی پفک به دندان‌ها براساس تحقیقات تا هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز نمی‌شود. مریم نواب­‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی، گفت: براساس تحقیقات علمی انجام شده در کشور انگلستان پفک موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می‌شود. پفک حاوی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...