سریال‌هایی که جایگزین مجموعه‌های رمضانی می‌شوند

اشتراک گذاری :

نودیهابا پایان ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سیما سریال‌هایی را برای پخش آماده کرده اند که در ادامه می توانید جزئیات پخش آنها را بخوانید؛:اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» امشب ۲۷ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود.

این سریال ۳۰ قسمتی داستان چند جوان را که در دوران دانشگاه با هم همکلاس بوده اند، روایت می‌کند. مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند. این سریال اپیزودیک است، ولی به لحاظ مضمونی، موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند.

 

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلام رضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی وآذین فولادوند از بازیگران مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» هستند.

«راه و بیراه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که هر شب بجز پنج شنبه‌ها، حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن ساعت یک بامداد و ۱۵ روز بعد پخش می‌شود.

 

شبکه دو؛ «بخش قلب»

سریال کره‌ای «بخش قلب» از امشب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و سریال «پدر» در جدول پخش تابستانه این شبکه قرار گرفته است.

سریال «بخش قلب» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن ساعت یک بامداد، ۱۲ و ۱۶ خواهد بود.

 

داستان این سریال کره‌ای درباره پزشکان و رزیدنت‌هایی است که در بخش جراحی قلب بیمارستان دانشگاه گوانگ هی کار می‌کنند و در این همکاری داستان‌های مختلفی رقم می‌خورد.

 

شبکه سه؛ «سارق روح»

بعد از ایام ماه مبارک رمضان، سریال «سارق روح» هر روز ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه سه پخش می شود و بازپخش آن نیز ساعت ۹:۳۰ صبح است.

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی و کمند امیر سلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند. دانیال حکیمی بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته است.

 

سریال «سارق روح» فصل اول از مجموعه سریال هفتگی شبکه پنج است که در ۱۷ قسمت به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در شبکه پنج پخش شد.

شبکه افق؛ «کلاه پهلوی»

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» شنبه تا چهارشنبه از شبکه افق پخش می‌شود.

داستان این سریال با محوریت شخصی به نام «فرخ باستانی» جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه پیش می‌رود؛ او پس از تحصیل در مدرسه دارالفنون تهران، برای ادامه تحصیل به پاریس می‌رود. پاریس در روز‌های پس از جنگ جهانی اول شرایط سختی دارد. این وضعیت فشار زیادی به فرخ می‌آورد.

 

فرخ طی حوادثی با دختری ایرانی ـ فرانسوی به نام بلانش آشنا می‌شود که از پدری فرانسوی و مادری ایرانی متولد شده است. فرخ طی ماجرا‌هایی با بلانش ازدواج می‌کند و موفق می‌شود سمت منشی گری «حسن تقی‌زاده» سفیر وقت ایران در پاریس را در فاصله سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۴ به دست آورد و …

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

شبکه آی فیلم؛ «نوار زرد» و «چمدان»

مجموعه تلویزیونی پلیسی «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و مجموعه طنز «چمدان» کاری از خسرو ملکان جایگزین سریال‌های ماه رمضان آی فیلم شده اند.

«نوار زرد» داستان یک سرگرد آگاهی به نام کاوه کیهان با بازی امیر آقایی را روایت می‌کند که گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند. در این میان به پرونده‌ای برخورد می‌کند که کشف واقعیت پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد. این واقعیت برمی گردد به سال‌ها پیش، زمانی که در بم خدمت می‌کرد و …

بهاره کیان‌افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، امید روحانی، نادر مشایخی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت و سمیرا حسینی دیگر بازیگرانی‌اند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

این مجموعه تلویزیونی هر روز در ساعت ۱۹:۰۰ پخش و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ بازپخش می‌شود.

همچنین بر اساس این گزارش، با پایان پخش سریال تلویزیونی «زیرزمین»، مجموعه تلویزیونی «چمدان» روی آنتن کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است.

این سریال ۲۴ قسمتی پیش از این در سال ۱۳۹۱ از شبکه دو سیما پخش شده است و داستان چمدانی است که در تهران گم می‌شود و دست به دست می‌چرخد. در چمدان باز نمی‌شود و هرکس درباره آن نظری دارد. هرکس فکر می‌کند آرزو‌های او در این چمدان دربسته است. چمدان وارد خانواده‌های مختلفی می‌شود و…

مهران غفوریان، فتحعلی اویسی، یوسف صیادی، ارژنگ امیرفضلی، فلامک جنیدی، فلور نظری، شهره لرستانی، اکرم محمدی و میرطاهر مظلومی از جمله بازیگران این سریال‌اند.

مجموعه تلویزیونی «چمدان» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه از شر حشرات در تابستان خلاص شویم؟

ی ژوئن 17 , 2018
نودیها:در خصوص راه رهایی از حشرات در تابستان، اظهار کرد: معمولا حشرات سراغ کسانی می روند که خون کثیفی دارند؛ به این معنا که خون در بدن آن ها غلیظ و به خون کثیف تبدیل شده است، همچنین افرادی که مبتلا به دیابت هستند بیشتر از افراد دیگر در معرض […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...